metehan abi
şunu söyliim ön yargıyla yanaşan üyeler var
ben ilk girdiğimde çok tepki toplamıştım
bazen bazı şeyleri yazmaktan çekiniyorum
ve renk katarım olduğum yere
ayrıca cidden farklı bulduüğum bir konuyu
açmak istediğimde yeri burasımı deniliyor
bana bazı arkadaşlar o zaman konudışında açılcak konu listesi
yollasınlar pmle
sonra isteğim burayı yeri gelince dertleşceğimiz
aşk sevgi üzerine konuların olduğu bir bölüm olsun istiyorum
konudışı adı üstünde