şarkı adını çevirmeye çalıştım 5 dakika falan ama sağlıklı bir çeviri olmadı sanırım.
"ne için ölmeli isem onun için yaşıyorum" buna benzer bir şey işte.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------
allah kahretsin, 4 gündür işgence çekiyorum yeter artık,
bir amd phenom anakartla uğraş olmadı intel quad işlenciye geç sonra ram ddr2 idi 3 oldu ve ramleri ver yerine ddr3 al sonra yeni ekran kartı al ve psu yetmedi diye 2 psu birden bağla ve sonra biosta ufacık bir ayar yüzünden 2 gün boyunca triplere gir ve düzeltip tam sevinç yaşar iken..yeni aldığım "hd 4870" ekran kartının da sıkıntı çıkarması bardağı taşıran son damla oldu.
bıktım .... ....