Son dönemlerde dinlediğiniz en güzel şarkılar

Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Biraz geç kaldık reyizi anmak için ama olsun. Enzo Ferrari; ferrariye en çok yakışan isim olduğunu söylemiştir.

 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
dansları çok hoşuma gitti bir yandan da gülesi geliyor insanın ama beğendim :D çok zor hareketler var.

zor hareketler 1:40 ta başlıyor. rus halk şarkısı katyusha nın müziği eşliğinde

buralar komiğime gitti biraz

 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
şarkı 1:07 de başlıyor, oraya kadar paso müzik sıkıyor.

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 May 2018
Mesajlar
772
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
 
Katılım
3 May 2017
Mesajlar
256
Kaan boşnak ın sarkilarini tavsiye ederim.

https://youtu.be/b1bsO_EwAPY

https://youtu.be/Oh51KO8urAU

https://youtu.be/3n3aLWWWPKQ


Guzel yorumlamalar birazda kafa iyi olunca ohh guzel gdio bu parcalarla
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
123
https://youtu.be/An_hzuVKI8o

hele motorun üzerinde acayip gaza getiriyor zalimin kizi :D
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache

şarkı adını çevirmeye çalıştım 5 dakika falan ama sağlıklı bir çeviri olmadı sanırım.

"ne için ölmeli isem onun için yaşıyorum" buna benzer bir şey işte.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------

allah kahretsin, 4 gündür işgence çekiyorum yeter artık,
bir amd phenom anakartla uğraş olmadı intel quad işlenciye geç sonra ram ddr2 idi 3 oldu ve ramleri ver yerine ddr3 al sonra yeni ekran kartı al ve psu yetmedi diye 2 psu birden bağla ve sonra biosta ufacık bir ayar yüzünden 2 gün boyunca triplere gir ve düzeltip tam sevinç yaşar iken..yeni aldığım "hd 4870" ekran kartının da sıkıntı çıkarması bardağı taşıran son damla oldu.

bıktım .... ....

 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst