- Katılım
- 5 Tem 2015
- Mesajlar
- 3,027
gece gece aklımda kalan gözüme uyku sokmayan parçayı paylaşmak istiyorum...
mayones guitars![]()
ben sevmiyorum. Çok overrated bence. Fazla fazla bedava dağıtıyorlar![]()
al bu da sana gelsin![]()
https://www.youtube.com/watch?v=W6CjO0H2j0s