Son dönemlerde dinlediğiniz en güzel şarkılar

Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Kaç senedir canlı müzik yapılan mekanlarda istekte bulunduğum enn sevdiğimmm enn enn en sevdiğim şu şarkıyı , biri bile söyleyemedi. Bilmiyormuş arkadaş !! :p



Rahmetli Cem Karaca diyor ki,rüzgarda aksi körsem,senden gayrisına yoksam ! bozuksam ! can benim, düş benim, siz hayırdır..
hey gidi hey..

ama en güzelini de, Özdemir Asaf demiş, ben çiçeklileri,renklileri, delileri severim,bir de deliliklerii..
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050

:flower:

bir Inna sever olarak :queen::flower::flower:::pulp::::pulp::::biggrinn::haapppy:::fool::::xblink::::saskin::::141::::143::::142::

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------

 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027


---------- Mesajlar birleştirildi - 02:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:24 ----------

biraz da brutal
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------

dışarıdan rock, blues, metalciyiz amma içeriden biz de efkarlıyız...


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------

 
Katılım
24 Tem 2015
Mesajlar
296
Bu burada dursun belki bi dinleyen olur neşesi yerine gelir falan diye.

 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Çocukken yaylada evimizin balkonunda akşam yemeği sonrası yıldızlara bakarken babamla beraber hep hayal kurardık. Ve sadece Kral FM çeken radyomuzda Gezegen Mehmet hep bu parçayı çalardı...
Şu an o kurduğum hayallerden çok daha iyi bir hayatım olmasına rağmen bana hiçbişey o günlerin tadını vermedi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst