Kaç senedir canlı müzik yapılan mekanlarda istekte bulunduğum enn sevdiğimmm enn enn en sevdiğim şu şarkıyı , biri bile söyleyemedi. Bilmiyormuş arkadaş !! 
Rahmetli Cem Karaca diyor ki,rüzgarda aksi körsem,senden gayrisına yoksam ! bozuksam ! can benim, düş benim, siz hayırdır..
hey gidi hey..
ama en güzelini de, Özdemir Asaf demiş, ben çiçeklileri,renklileri, delileri severim,bir de deliliklerii..
Rahmetli Cem Karaca diyor ki,rüzgarda aksi körsem,senden gayrisına yoksam ! bozuksam ! can benim, düş benim, siz hayırdır..
hey gidi hey..
ama en güzelini de, Özdemir Asaf demiş, ben çiçeklileri,renklileri, delileri severim,bir de deliliklerii..
Son düzenleme: