Son dönemlerde dinlediğiniz en güzel şarkılar

Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Ben Neşet Babayı dinlerim valla sevinsemde onunla üzülsemde onunla

https://www.youtube.com/watch?v=FUB_Gq6TFiI&list=PLsEmZZ89-i7CqjqCidXYpk71C460N6jum&index=2
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst