- Katılım
- 17 May 2011
- Mesajlar
- 4,435
Bunu dinlerken altımda nc750 waow düşünemiyorum :queen:
https://www.youtube.com/watch?v=q1ke6OW_dY0
Ben Neşet Babayı dinlerim valla sevinsemde onunla üzülsemde onunla
https://www.youtube.com/watch?v=FUB_Gq6TFiI&list=PLsEmZZ89-i7CqjqCidXYpk71C460N6jum&index=2
Aga bu tür şarkılar atsana bana ya, yeminle sayende rock,metal dinlemeye başkadım varmı başka böyle güzeller![]()