Damlalar dans ediyorlar, rüzgarla beraber vizöre çarptıkça.. Aksine hiç bir damla gitsin istemiyorsunuz,vizörünüzden .. Asfalt değil ki,tekerinizin aşık olduğu ! Toprak karışmış bir kere ruhunuza .. Ne arkanızda bir araç , ne önünüzde..Ne sağınızda ve ne solunuzda .. Çiçekler,çimenler..Sadece toprak dahi olsa gördüğünüz,dağlar taşlar.. Ulaştırmaz mı sizi akarsulara,derelere .. İç sesiniz eninde sonunda diyecek, irkilerek "geç o dereden" diyerek..
Ahh.. ahh .. damlalar dans ediyorlar bu besteyle..