Son dönemlerde dinlediğiniz en güzel şarkılar

Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Damlalar dans ediyorlar, rüzgarla beraber vizöre çarptıkça.. Aksine hiç bir damla gitsin istemiyorsunuz,vizörünüzden .. Asfalt değil ki,tekerinizin aşık olduğu ! Toprak karışmış bir kere ruhunuza .. Ne arkanızda bir araç , ne önünüzde..Ne sağınızda ve ne solunuzda .. Çiçekler,çimenler..Sadece toprak dahi olsa gördüğünüz,dağlar taşlar.. Ulaştırmaz mı sizi akarsulara,derelere .. İç sesiniz eninde sonunda diyecek, irkilerek "geç o dereden" diyerek..

Ahh.. ahh .. damlalar dans ediyorlar bu besteyle..

 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Çok sakin ve dinlendirici, motosiklet üzerinde dinlerken hayalleriniz ve hatıralarınız gözünüzün önünden geçiyor :)
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
benim bu aralar favorimdir birde alttaki linkteki adamın robin schulz güzel parçaları mevcut kanala göz atın derim sağlam parçalar var
https://www.youtube.com/user/robin37987

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------

asıl bombam budur surekli çalsın sıkılmadan ankara yapar gelirim tam uzun yol şarkısıdır bagımlılık yapar dinlemediğinizde bilinç altında çalar :)

alttakide sözlü versiyonudur sadece konserlerinde şöylerler bunu
https://www.youtube.com/watch?v=AJMYEAIPLhA
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
ceza suspus dinliyorum gerçekten çok güzel şarkı ve klip...
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050

Mutsuz hissettiren hiç bir şey, vizörüne aniden gelen bir taş kadar ürkütmemeli seni. Buna müsade etmemelisin ve insanlar bir gün gerçekten öğrendiklerinde sevmeyi,nakış nakış sevmeyi ve kuş kadar özgürleştiklerinde gidilebileceği tek bir kapıları vardır. Çünkü damlalar kavustuğunda her zaman aşk olmaz...aşk olur.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
https://www.youtube.com/watch?v=0TFmncOtzcE" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Sons of Anarchy bitmiş olabilir ama seçmece parçalardan oluşan soundtrackleri hala dinlettiriyor kendini.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst