Arkadaş sanki 16 yıldır her yerimizden siyasi ahlak akıyormuş gibi bugün neden herkes bir anda ahlakçı oldu? Daha bir önceki referandumda ki kimseyi inandırmayan 51.5 sonucu ve mühürsüz oy pusulaları mevzusunu, secilmiş başbakan yerine atanmış başbakanın oldugunu, secilmiş ve istifa ettirilmiş belediye başkanları yerine atanmış belediye başkanlarını hemen mi unuttunuz? TV de %70 hükümet, % 30 diğer tüm partilere zaman ayrıldıgı ile ilgili istatistikleri ve her tarafı yandaşlarla doldurulmuş, kurullar, medya vs ile herşeyin bir algı muhendisliği oldugunu, düne kadar İYİ partinin ağza bile alınmamaya çalışıldıgını hemen mi unuttunuz?
Siyaset ahlaktan ziyade, startejidir ve bugun ki hamle bence takdire şayan bir hamledir. Ayrıca yukarıda saydıklarımın yanında ahlaksız veya seçmen iradesine saygısız falan da değildir, çünkü zaten seçmen iradesi özellikle 2016dan sonra bizzat hükümet tarafından çokta umursanmayan bir kavramdır! Muhalefetin mevcut şartlarda bu şekilde ilerlemesi, seçmen nezdinde de rahatsızlık yaratmayacaktır.