- Katılım
- 5 Tem 2012
- Mesajlar
- 127
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bir ay kadar önce yeni motoruma kavuştum. Mondial 125 KT 2012.
Orta sınıf ve değerde bir motor fakat daha önce dostlarımdan test edip memnun kalmıştım. Mondial markasının en iyilerinden ve en çok satanlarından desem abartılı olmaz sanırım.
Henüz motoru tanıma aşamasındayım. Motor hakkında zaman içinde olumlu-olumsuz görüşlerimi "Test Merkezi" bölümünde paylaşacağım.
Daha iyilerini ve gönlünüzdeki motoru Allah sizlere nasip etsin.
Orta sınıf ve değerde bir motor fakat daha önce dostlarımdan test edip memnun kalmıştım. Mondial markasının en iyilerinden ve en çok satanlarından desem abartılı olmaz sanırım.
Henüz motoru tanıma aşamasındayım. Motor hakkında zaman içinde olumlu-olumsuz görüşlerimi "Test Merkezi" bölümünde paylaşacağım.
Daha iyilerini ve gönlünüzdeki motoru Allah sizlere nasip etsin.