- Konu Yazar
- #1
Selamlar dostlar. Az önce şurada gördüğüm listeye baktım: https://motorisk.net/blog/sifir-motosiklet-fiyatlari/
Ben dahi ne kadar alışmısız fiyatlara. Şimdi ben 2 yıl önce kredi çekip R1-R6-1000RR vb şeyler alsam daha kredisi bitmeden motor kendini amorti etmiş olacaktı. Şimdi böyle konuşuyoruz ama 2 yıla dolar 50-60 olursa da aynı cümleyi kuracağım
Yani şu aralar varı yoğu basıp krediye giresim var. Ben gibi düşünenleriniz var mı?
Ben dahi ne kadar alışmısız fiyatlara. Şimdi ben 2 yıl önce kredi çekip R1-R6-1000RR vb şeyler alsam daha kredisi bitmeden motor kendini amorti etmiş olacaktı. Şimdi böyle konuşuyoruz ama 2 yıla dolar 50-60 olursa da aynı cümleyi kuracağım
Yani şu aralar varı yoğu basıp krediye giresim var. Ben gibi düşünenleriniz var mı?