Son 3 yılda motosiklet fiyatları

Katılım
9 Haz 2018
Mesajlar
26
Selamlar dostlar. Az önce şurada gördüğüm listeye baktım: https://motorisk.net/blog/sifir-motosiklet-fiyatlari/

Ben dahi ne kadar alışmısız fiyatlara. Şimdi ben 2 yıl önce kredi çekip R1-R6-1000RR vb şeyler alsam daha kredisi bitmeden motor kendini amorti etmiş olacaktı. Şimdi böyle konuşuyoruz ama 2 yıla dolar 50-60 olursa da aynı cümleyi kuracağım :)

Yani şu aralar varı yoğu basıp krediye giresim var. Ben gibi düşünenleriniz var mı?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
ne demişler; bugün aldıgım herşey yarından ucuz olacaktır.
 
Katılım
17 Ara 2019
Mesajlar
458
Motosikleti
Honda Forza 250
Ben hep 100 TL lik alıyorum hiç zamlardan etkilenmiyorum,
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
Selamlar dostlar. Az önce şurada gördüğüm listeye baktım: https://motorisk.net/blog/sifir-motosiklet-fiyatlari/

Ben dahi ne kadar alışmısız fiyatlara. Şimdi ben 2 yıl önce kredi çekip R1-R6-1000RR vb şeyler alsam daha kredisi bitmeden motor kendini amorti etmiş olacaktı. Şimdi böyle konuşuyoruz ama 2 yıla dolar 50-60 olursa da aynı cümleyi kuracağım :)

Yani şu aralar varı yoğu basıp krediye giresim var. Ben gibi düşünenleriniz var mı?[/QUOT

Hızlı giden iyi prim yapan modellerden alınabilir.Dio,Pcx,forza,xmax,nc750x dct,Africa
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
2 yılı bırak 20.03.2023 te liste fiyatı 59000 tl ye aldığım dio bayide yok piyasada millet 85 e aldım diye seviniyor (liste fiyatı 73 )
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Şuan ülkemizde fiyatı normal olan ne var ki 2 türk kahvesi olmuş 120 lira dışarı adım atsan cüzdan boşalıyor
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
bugün 45. günü, motor aldımdı ben de bayiden sıfır; kredi de çektim. o vakit, kredi faizini falan katınca peşin ödemeye kıyasla fazla paraydı; lakin bugün neredeyse peşinat+kredi miktarına gelmiş, taş çatlasa 1 aya geçer de. ne oldu, peşin fiyatına 36 ay taksitle yeni motor almış oldum. iyi ki minimum peşinat ödeyip kalanı kredi çekmişim.

ha bu iyi mi, ülke için çok kötü. ama bu ülkenin 52%'si beni yaktıysa, şeyimden aşşa kasımpaşa!
 
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
338
2021 Yılında liste fiyatından motor alabilen son kişilerdenim bundan sonra motosiklet değiştirmek hayal oldu. 150 bine aldığım makine 500 bin oldu. Biraz daha iyisini alayım desen üzerine minimum 300 bin koymak gerekiyor. Eskiden motoru satıp üzerine 20-30 ekleyince daha iyi modele veya sıfır yeni kasaya geçiyordun. Ne alacaksan al acele et zararın olmaz
 
Katılım
9 Haz 2018
Mesajlar
26
Duyuru yapayım: Bugün bayileri aradım. Liste fiyatları alakaları yok. En kötüsü üstüne 10 binin üstüne koyup satıyor. Bu nasıl denetimsizlik
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,518
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
İçimizde bile kendini yatırımcı sanan dingiller var. Keşke organize olacak kadar karakterli bir topluluk olsak da memlekette 6 ay boyunca hiç sıfır motor satılmasa. O zaman görürüm ben o Honda'yı, Yamaha'yı, gak diyene kampanya, guk diyene domalma nasıl oluyormuş hep beraber izlerdik. Lakin biz bunları konuştukça bile maxiscooter tavsiyesi isteyene içimizden Nc 750 Dct önerisi geliyor. Bu şekilde olmaz, ilerleyemeyiz. Önce totoşluğu bırakmamız gerekiyor.

Almamaktan başka çözüm yok, çünkü devleti yöneten parti bu işlerin insanları değil.

Açık konuşayım milli bayramları kutlamadığı için Kuralkan ve Bajaj'a en çok saydıran, dalga geçen üyelerden biriyim. Adamlara helal olsun, Yamaha, Honda vs hepsinden daha dürüst, daha ilkeli çıktılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
neyse bugün faiz arttı. biraz daha faiz artarsa insanlar mal almak yerine parasını tl olarak değerlendirir motorada rağbet azalınca fiyatlarda iner. arabalar içinde aynı şey geçerli
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Şuan ülkemizde fiyatı normal olan ne var ki 2 türk kahvesi olmuş 120 lira dışarı adım atsan cüzdan boşalıyor

Tam içimden "amma sallamış" diye geçirmişken, bu akşamüstü Kadırgada, Kadırga Spor Kulübü lokalinde bir türk kahvesine 20 lira verdiğimi hatırlayıverdim.
Lokal için 20 lira bile çok rakam...
 
Katılım
9 Haz 2018
Mesajlar
26
Şaka maka kahve gerçekten çok pahalı. Starbucks çoğu kafeye göre ucuz kalıyor öyle diyeyim.
 
Katılım
9 Haz 2018
Mesajlar
26
Güncelleme: liste fiyatından motor satan sadece 2 marka var. Ben cimere şikayette bulunacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst