Solo Gezi - Uçmakdere / Şarköy (470 KM) 30 - 31 Mayıs 2009

Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Şu an bu uçmakdere yolu kumbağ mesire yeri diye not düştüğünüz ve yolun bozuk olduğu yer muhteşem şekılde asfaltlanmış durumda, bu sabah güneşide görunce öylesine barbarosa gitmişken devam ettim ve kendimi uçmak dere yollarında buldum. foto cekmek yolun guzelliğinden ve cok tatlı virajlar olmasından dolayı aklıma bıle gelmedı ,öyle mutlu mutlu sağım yeşil solum mavi şuursuzca yol aldım ve çok keyifliydi :D zaten 2 gundur sürekli sanırım istanbuldan falan gelıyolar çeşit çeşit motor gezisi yapan gruplarla karşılaştım :D tavsiye edilir yolları çok guzel yapmışlar :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst