Solo Gezi - Uçmakdere / Şarköy (470 KM) 30 - 31 Mayıs 2009

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Zorlu parkur olduğu tecrübeyle sabit bir gezi yapmışsın,eline emeğine sağlık.:cat:.Yanlız biz mürefteden ileri devam edip ŞArköy'den otoyol'a çıkmıştık.Aynı yoldan geri dönmek içimizden gelmedi valla.
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
Zorlu parkur olduğu tecrübeyle sabit bir gezi yapmışsın,eline emeğine sağlık.:cat:.Yanlız biz mürefteden ileri devam edip ŞArköy'den otoyol'a çıkmıştık.Aynı yoldan geri dönmek içimizden gelmedi valla.

ben de aslında onu bi ara düşünmüştüm ama 2 ay önce şarköy'e o yol üzerinden arabayla geldiğimde o yolun da yapım aşaması altında olduğuna, hatta çoğu yerin uçmakdere yolundan daha tehlikeli olduğuna (motor için) kanaat getirmiştim. total'deki pompacıya o yolun tamamlanıp tamamlanmadığını sorduğumda hala yolun büyük bi kısmının yapılmamış olduğunu söyleyince en iyi yol bildiğim yoldur deyip geldiğim yoldan geri döndüm :cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Tuğrul süppper gezi olmuş :) Ben de hafiften gaz toplama aşamasındayım, gidesim var aynı şekilde :)
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
tekirdağlıyız ama bi türlü işten fırsat bulup da gidemediğim yerleri gösterdiğin için sağolasın, tek başına gayet güzel gezmişsin emeğine sağlık.
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
114
eline ve emeğine sağlık yorumlarında fotolara ayrı bi keyif katmış.tekerin yere düz bassın...
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
vallahi 10 numara gezi olmuş bende gezmiş kadar oldum :) Sen kıyıdan gitmişsin Tekridağdan çıkmadan barbaros limanının ordan kumbağ üzerinden gitmişsin. O yol taşlıdır ama istanbula bu kadar yakın ve bu kadar doğal bi yol yok başka. Ben geçen sene arabayla geçmiştim o yoldan ama saat gece 1 di inan daha gizemli oluyo. Telefon fln çekmiyo uçmakdere yolunda. Tekerine sağlık :)
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
iyi dilekleriniz için çok teşekkürler arkadaşlar, beğenmenize sevindim :rendeer:

bu arada fırat abi, valla uçmakdere'yi kesinlikle tavsiye ederim. müthiş bi yer gerçekten :cat:

başka güzel gezilerde buluşmak üzere :cherry:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Co güzel bir yazı olmuş. Nasip olur bizde gideriz inşallah..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla helal olsun...yazı anlatım ten poyınt...üşenmden bunları bize sunman ise ilevın poyınt Tuğrulcum..:p.sana yakışır...eee kuş yuvadan uçtu artık...yakında Balkanlar gezinide aynı şekilde bize sunmaya kalkarsan sana ne digital makina nede imageşekin veritabanı dayanır...gayet temiz net bir anlatım samimi bir paylaşım olmuş...

halen eksik kalan bir Bursa gezimiz var hatırladınmı...onu bir ara tamamlayalım...birde şu zirvede mangal yapıp top oynayalım çimlerde...:p
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
2rule kardeş selam gezin süper olmuş resimler süper birşey soracağım kaskınız siyah vizörü çok güzel original vizör mü yoksa film mi bende yaptırcam ama gece görüşüm düşer diye korkuyorum? sizce sağlıklımıdır çok sağolun saygılarımla
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
Co güzel bir yazı olmuş. Nasip olur bizde gideriz inşallah..

inşallah, teşekkürler :rendeer:

valla helal olsun...yazı anlatım ten poyınt...üşenmden bunları bize sunman ise ilevın poyınt Tuğrulcum..:p.sana yakışır...eee kuş yuvadan uçtu artık...yakında Balkanlar gezinide aynı şekilde bize sunmaya kalkarsan sana ne digital makina nede imageşekin veritabanı dayanır...gayet temiz net bir anlatım samimi bir paylaşım olmuş...

halen eksik kalan bir Bursa gezimiz var hatırladınmı...onu bir ara tamamlayalım...birde şu zirvede mangal yapıp top oynayalım çimlerde...:p


ehe sağol metehan abi :cherry: abi valla tamamlayalım o geziyi, delmece yaylası'nı geçen sefer fethedemedik, bu sefer fethedelim :cat: mangal da top da kulağa süper geliyo valla, mutlaka yapalım bu geziyi metehan abi :rendeer:

2rule kardeş selam gezin süper olmuş resimler süper birşey soracağım kaskınız siyah vizörü çok güzel original vizör mü yoksa film mi bende yaptırcam ama gece görüşüm düşer diye korkuyorum? sizce sağlıklımıdır çok sağolun saygılarımla

teşekkürler :rendeer:

vizörüm ls2 cartoon'un orjinal siyah vizörü. fiyatı 25 lira. kaskı alırken ayriyetten siyah vizörü de aldım. geceleyin haliyle görüş bayağı düşüyo, ama ben de motorla bi yere çıkarken, eğer gezintimin hava kararana kadar sürme ihtimali varsa, beyaz vizörümü de yanıma alıyorum, 2 dakkada vizörüleri değiştirip yoluma devam ediyorum :cat: bu açıdan film çekmek pek kullanışlı olmaz gibi, çünkü filmi gece çıkarıp gündüz takma gibi bi olasılık yok malesef :silent: alabiliyosanız artı olarak bi de siyah vizör alın, havanız da görüşünüz de tam olsun :p
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
71
keyifli bi yolculuk olmuş fotolar için sağol.. Bim muhabbeti de süper ya, 3 yıldır aynı herde he :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yavru Kartal Gezgin Tuğrul sana bundan sonraki gezilerinde sağlam kilometreler...ben ayağının kırıldığı gün bu işi bırakacağını düşünmüştüm...ama ayağı alçıda olup motora noldu diyede telaşlanan bir Tuğrul vardı karşımda...demek zehiri çoktan aldın...:p
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
oooooooooooo filmin ikinci bölümu daha iyiymiş.......harika yerler ..saolasın bizde sayen de oraları bi görmüş olduk...en kısa zaman da benim de gitmem gerk ..buradan bole anlaşılıyor..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Şarköy yaaa ; tam 5 yıldır gidemiyorum zaten :D içim bi tuhaf oldu...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
inşallah, teşekkürler :rendeer:




ehe sağol metehan abi :cherry: abi valla tamamlayalım o geziyi, delmece yaylası'nı geçen sefer fethedemedik, bu sefer fethedelim :cat: mangal da top da kulağa süper geliyo valla, mutlaka yapalım bu geziyi metehan abi :rendeer:



teşekkürler :rendeer:

vizörüm ls2 cartoon'un orjinal siyah vizörü. fiyatı 25 lira. kaskı alırken ayriyetten siyah vizörü de aldım. geceleyin haliyle görüş bayağı düşüyo, ama ben de motorla bi yere çıkarken, eğer gezintimin hava kararana kadar sürme ihtimali varsa, beyaz vizörümü de yanıma alıyorum, 2 dakkada vizörüleri değiştirip yoluma devam ediyorum :cat: bu açıdan film çekmek pek kullanışlı olmaz gibi, çünkü filmi gece çıkarıp gündüz takma gibi bi olasılık yok malesef :silent: alabiliyosanız artı olarak bi de siyah vizör alın, havanız da görüşünüz de tam olsun :p

aa süpermiş ya o zaman söküp takmak kolaymı ya bende prohen full face kask var siyah vizörünü nereden bulabilirim bir yerlerde görmüşdüm ama sök tak işi o kadar kolay işmi ya:):) bana hiç öyle gelmiyor ama çıkartmaya çalışdım film çekdirim diye çıkaramadım
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
Yavru Kartal Gezgin Tuğrul sana bundan sonraki gezilerinde sağlam kilometreler...ben ayağının kırıldığı gün bu işi bırakacağını düşünmüştüm...ama ayağı alçıda olup motora noldu diyede telaşlanan bir Tuğrul vardı karşımda...demek zehiri çoktan aldın...:p

ehe sağol metehan abi ama sanki bi daha hiç birlikte gezmiycekmişiz gibi konuşmuşsun, daha delmece yaylasına çıkıcaz abi :cherry: ayağımın kırılması evet benim için acı bi tecrübeydi ama Allah hayatımı bağışladı diye düşünüyorum, ayakla yırttık. motoru komple bırakmak yerine vazgeçmeyip daha iyi sürmeye karar verdim ve bu kararımdan da vazgeçmeyi düşünmüyorum :cat:

oooooooooooo filmin ikinci bölümu daha iyiymiş.......harika yerler ..saolasın bizde sayen de oraları bi görmüş olduk...en kısa zaman da benim de gitmem gerk ..buradan bole anlaşılıyor..

mutlaka tavsiye ederim, o güzel manzara ve sakinlik insanın resmen ruhunu dinlendiriyo :)

Şarköy yaaa ; tam 5 yıldır gidemiyorum zaten :D içim bi tuhaf oldu...

5 yılda şarköy acaip değişti, bi gidip gör derim :p

en kotu gunun bu olsun

çok teşekkürler :rendeer:

aa süpermiş ya o zaman söküp takmak kolaymı ya bende prohen full face kask var siyah vizörünü nereden bulabilirim bir yerlerde görmüşdüm ama sök tak işi o kadar kolay işmi ya:):) bana hiç öyle gelmiyor ama çıkartmaya çalışdım film çekdirim diye çıkaramadım

valla takıp çıkartırken kronometreyle süre tutmadım ama :p süre tutulsa ciddi söylüyorum abartı falan yok, maksimum 1 dk sürüyo ki o da en kötü ihtimalle. genelde 30 sn, bilemedim 45 sn :cat: ama tabi bu sadece benim kaskım için geçerli, başka marka başka modelin vizörünü çıkarıp takmayı hiç denemedim, bazıları vidayla çıkıyo mesela. benimkinde iki tarafta birer klips var, onları çekip vizörü dışarı doğru çektiğin anda vizör elinde :)

kendi kaskının vizörünü bulmaya gelince, kaskı aldığın yere bi sor derim. ya da diğer motosiklet ekipmanları satan yerlere (feyizoğlu, motomax gibi) sorarsan bulma şansın artar. sana siyah vizörünü bulmada iyi şanslar :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst