şöle bir seferhiar turu

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
izmir e yola çıkmadan önce genel bakımçağlayan moto haruna çok teşekkürler.













alp_tunay tarkan ve ben kadir ve özlem hanımın yanına bayramlaşmaya gitik


























özgür öymen ve cesur izmire yola çıkmadan önce kavacıkta ifdtardaydık













 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
cok yagmur yagıyormuydu ümmet abi?zor olmuyor mu yagmurda kullanmak?
 
Katılım
22 Eyl 2007
Mesajlar
48
güzelmiş beğendm ya o yapışkanlı motor ne öle baya bi yapışkan var üzerinde
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Resimlerde güzel çıkmışız ha.... Teşekkürler ümmet aga....:rendeer:

Yanlız Murat değil Kadir di adı....:p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
eskişehirden selamlar.ben seferi hisara askere gitmeden önce tatile gitmiştim. tek gıda-iş sendika dublex otelleri vardı.harikaydı. hatta yanımızda bi saha vardı oraya tekelspor mudyu neydi idmana gelirlerdi. seyrederdik maçlar olurdu heeeey hey.güzel günlerdi seferihisar.. :)
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
ümmet abi başlamış gezilerine... hadi hayırlı olsun.. EMEĞİNE SAĞLIK ÜMMET ABİ....
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
Bayramda hazır yağmur ve tatili bulmuşken uzun yol kondisyon gezisine cıkmamış olsaydım yanınızda olacaktım...



tarkan-kadir-ümmet-alp abi ve özlem hanım hepinize selamlar...birdahaki sefere görüşmek dileğiyle...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
gez gez bakalım bu işin ist da var
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
bende son resimlerde tanıdık yüzlere rastladım ve sevindirik oldum abi teşekkür..:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay bee benim nie haberim yok geziden :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst