Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
- Konu Yazar
- #1
güzelmiş beğendm ya o yapışkanlı motor ne öle baya bi yapışkan var üzerinde
Resimlerde güzel çıkmışız ha.... Teşekkürler ümmet aga....:rendeer:
Yanlız Murat değil Kadir di adı....![]()
ha kadir ha murat ne fark eder.
Reklam kokan hereketler bunlar mayk.... Tabi murat diyince adın geçiyo demi....:queen::queen:
Resimlerde güzel çıkmışız ha.... Teşekkürler ümmet aga....:rendeer:
Yanlız Murat değil Kadir di adı....![]()
bence pek yakışmamış motor döküntü gibi görünüyoo
Resimlerde güzel çıkmışız ha.... Teşekkürler ümmet aga....:rendeer:
Yanlız Murat değil Kadir di adı....![]()