sol tarafa bakın ve eğilin ne göreceksiniz

Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Dua eden bir capon ve dua eden bir capon çocuk :) Güzelmiş hayatım..
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
55
Paylaşım için saol karakız. İlk önce ne olduğunu anlayamadım. Ama çok orjinal.
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
ilk başta bende anlayamamıştım ama sonradan çaktım ne oöçduğunu ve siizinle paylaşmak istedim
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
452
Ben huylanırım bööle resimlerden sanki biyerlerden bişiler fırlıycak gibi temkinli açarım ve bakmadan 10 saniye beklerim hiçbişi baarmazsa öle incelerim güzelmiş paylaşım için saol.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
salihgureli' Alıntı:
Ben huylanırım bööle resimlerden sanki biyerlerden bişiler fırlıycak gibi temkinli açarım ve bakmadan 10 saniye beklerim hiçbişi baarmazsa öle incelerim güzelmiş paylaşım için saol.

+1 :cat:

Ewet , devir çok değişti , ben de çoğu zaman güvenemem :)

Yukarıdaki FOTO da montaj kokusu alıyorum... :p
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
İşin geyiğini çıkardım... :mrgreen: :mrgreen:

adlartk7zj.jpg
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
waqlla düzmece mi bilmiyorum ama bana mail olarak geldi bende paylaştım :bounce:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Yaw düzmecelik birşey yok olayda alllaalaaa.. Sonuçta bir çizim işte.. Adam böyle çizmiş olmuş bitmiş.. Çizimin de düzmecesi mi olurmuş..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst