Sofuoğlu: İyi sonuçlar alacağımı düşünüyorum

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Motosiklette, Dünya Supersport Şampiyonası'nda sezonun 2. ayağı hafta sonu Portekiz'de koşulacak.

Portimao Pisti'nde koşulacak olan yarışma için Portekiz'e giden milli sporcu Kenan Sofuoğlu, ayağındaki kırıkla ilgili olarak şu an sorunu bulunmadığını söyledi.

Takımı Honda ile görüştüğünü ve motosikletleri değerlendirdiklerini anlatan Sofuoğlu, ''Takım, motosikletlerde yapılan testlerde iyi gelişmeler elde etti. Elektronik sistemde sorunlar tespit edilerek giderildi. Yarışma için 3 yeni motosiklet hazırlandı. İyi sonuçlar alacağımı düşünüyorum'' diye konuştu.

Avustralya'da gerçekleştirilen sezonun ilk ayak koşusunu 3. sırada tamamlayan Kenan Sofuoğlu, genel klasmanda da yine 3. sırada bulunuyor.

Kaynak: AA
 

Ekli dosyalar

  • sofuoglusupersport2010.jpg
    sofuoglusupersport2010.jpg
    12.9 KB · Görüntüleme: 7,715
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
161
arkadaşlar yarışı hangi kanalda izleyebiliriz acaba,

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:51 ----------

.........................................? ? ?
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
5
digitürk teki eurosport 2 nin yayın akışı yok göstermiyor ,yahoo dan sitesinden bakıyorum saat 3 te eurosport 2 de diyor ondan önce rally var 60 dk ama şimdi tv de futbol maçı var ,boşuna mı aldım ben bu digitürkü hangi ülkenin yayını veriyor anlamadım.
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
5
hayır değil yarın ,eurosport verecek baktım yayın akışına tv den saat 6 da başlıycak,ama ben bugün sıralama turlarını izleyemedim digitürkten izleyen oldu mu ?
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
yarış eurosport 2 de yayınlanacak.
yarının programı şöyle.

Sunday (GMT+1) (saat farkına dikkat)
09.00-09.10------10' SUPERSTOCK 1000 WARM UP
09.20-09.40------20' WSBK WARM UP
09.50-10.10------20' W SUPERSPORT WARM UP
10.40------------SUPERSTOCK 1000 RACE (12 LAPS KM. 55.104)
11.10-11.30------20' PIT WALK PIT WALK
12.00------------WSBK RACE 1 (22 LAPS KM. 101.024)
13.30---------W SUPERSPORT RACE (20 LAPS KM. 91.840)
15.30------------WSBK RACE 2 (22 LAPS KM. 101.024)
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
abi ibr ara türkiyede karasal yayın yapan bazı kanallar veriyordu bu yarışlrı ne oldu da vermiyorlar anlamıyorum, motorcular trafikteki magandalardan sonra reytingedemi kurban gidiyor of ulen off :salut:
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
5
yarış eurosport 2 de yayınlanacak.
yarının programı şöyle.

Sunday (GMT+1) (saat farkına dikkat)
09.00-09.10------10' SUPERSTOCK 1000 WARM UP
09.20-09.40------20' WSBK WARM UP
09.50-10.10------20' W SUPERSPORT WARM UP
10.40------------SUPERSTOCK 1000 RACE (12 LAPS KM. 55.104)
11.10-11.30------20' PIT WALK PIT WALK
12.00------------WSBK RACE 1 (22 LAPS KM. 101.024)
13.30---------W SUPERSPORT RACE (20 LAPS KM. 91.840)
15.30------------WSBK RACE 2 (22 LAPS KM. 101.024)

yaw hocam digitürk teki eurosport 2 gösterecek mi canlı olarak onu söyleyin bana deli oldum ya,bir sorumuzda anında cevaplansa keşke:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst