şöför dediğin budur canııım

Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
paylaşım için teşekkürler gerçekten güzeldi
abi böyle olduğu sürece bence hiç sakıncası yok dikkat ederseniz adamlar hep geniş trafiğe kapalı mekanlarda ve en azından kasklı çalışıyolar.orda birşey olsa kendine olur yani çevresine zarar vermez.
bizim türk milletide almış mobileti otobanda güya artistlik yapacak
sözüm meclisten dışarı adrenalin istiyolarsa bunları örnek alsınlar
 
Katılım
26 Eki 2007
Mesajlar
12
paylaşım için teşekkürler gerçekten güzeldi
abi böyle olduğu sürece bence hiç sakıncası yok dikkat ederseniz adamlar hep geniş trafiğe kapalı mekanlarda ve en azından kasklı çalışıyolar.orda birşey olsa kendine olur yani çevresine zarar vermez.
bizim türk milletide almış mobileti otobanda güya artistlik yapacak
sözüm meclisten dışarı adrenalin istiyolarsa bunları örnek alsınlar

bikerboyz34 çok dogrusun bu mobiletcilere 600 cc bir makina versen ne yapar çok merak ediyorum:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunlar bu hale gelmek için son 5 yıldır motorun üstünden inmemişlerdir.bedensel bir bütünlük sağlamış adamlar.hatta bunlar kesin beraber yatıyordur .:)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
off ya adamlar motoru kullanıyo ya harbi diyorum budur işte ya harika enfes offf
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
41
ayni harekedleri bnm scooter le de yapiyorum :p..saka biryana ilk yaptigi drift i bende yapiyorum..ama siz yapmayin lastie yazik :mrgreen:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Bunca yıldır bende kendimi bişey zannediyodum be.....:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst