- Katılım
- 12 Eyl 2007
- Mesajlar
- 689
paylaşım için teşekkürler gerçekten güzeldi
abi böyle olduğu sürece bence hiç sakıncası yok dikkat ederseniz adamlar hep geniş trafiğe kapalı mekanlarda ve en azından kasklı çalışıyolar.orda birşey olsa kendine olur yani çevresine zarar vermez.
bizim türk milletide almış mobileti otobanda güya artistlik yapacak
sözüm meclisten dışarı adrenalin istiyolarsa bunları örnek alsınlar
abi böyle olduğu sürece bence hiç sakıncası yok dikkat ederseniz adamlar hep geniş trafiğe kapalı mekanlarda ve en azından kasklı çalışıyolar.orda birşey olsa kendine olur yani çevresine zarar vermez.
bizim türk milletide almış mobileti otobanda güya artistlik yapacak
sözüm meclisten dışarı adrenalin istiyolarsa bunları örnek alsınlar