Snowman

Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Aslında bugün için gezi planı yapmamıştım ama sbah saat 10 gibi birden
aklıma bugün için bir kaç arkadaşın çakırlarda buluşacakları geliyor
hemen hazırlanıp çakırlara gidip yarım saat kadar oralarda arkadaşları
arıyorum ama malesef burda yoklar bende karlı dağlara doğru geyik bayırından
yukarıya çıkıyorum.


1-10.jpg






2-10.jpg




Tam karlı yollar başladığında Akdeniz motosiklet kulübü nden
akadaşlarla karşılaşıyorum.Çok fazla karve buzdan dolayı geri dönüyorlardı
bende onlara takılıp hep beraber geridönüyoruz.


3-10.jpg




Burada Hisarçandıra kestirme bir yoldan geçiyoruz.

4-10.jpg






5-10.jpg






6-10.jpg




Hisarçandıra geldimizde arkadaşların Antalyaya dönmeleri gerekiyormuş
ve ayrılıyoruz. Bende yakınlardaki TRT veriçisinin yoluna giriyorum.

7-9.jpg




Lastiklerime zinçir takıp tırmanmaya başlıyorum.

8-10.jpg




Buradaki ağaç dikkatimi çekiyor sanki dalların üzerine elle pamuk koymuşlar
gibi.

9-10.jpg






10-9.jpg






11-8.jpg




Burada arkadaşım Snowman a raslıyorum eee oda bir endurocu bakın artık
yanlız çıkmıyorum arkadaşım yanımda.

12-8.jpg




Bir tur atmak için izin istiyor bende kıramıyorum tabikki.

13-8.jpg






14-7.jpg






15-7.jpg






16-7.jpg






17-6.jpg






18-6.jpg




Burada kar kalınlığı gittikçe artıyor

19-6.jpg






20-6.jpg




Ormandan garip sesler geliyor bende açıkçası tırsarak geri dönüyorum.

21-5.jpg




Dönerken arkadaşım Snowman la vedalaşıyorum.

22-5.jpg





23-5.jpg





24-5.jpg



son kez bir yol denemesi yapıp yolun kapandığını görünce geridönüyorum.

25-5.jpg


Buda videom
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
endurocular kanıma giriyor scooterden direk 200 cc enduroya geçecem bu gidiş. daha scooter ile tamamlamam gereken 10 000 km var :queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hocam emin olun ki hafta içi gezinizin sizi kesmediği içime doğmuştu ve kendi kendime,silves arkadaşım bu hafta sonu kesin bir kaçamak daha yapar demiştim.
Doğru çıktı .:cat:
Bizim Bursa'da o kadar kar yok ancak uludağda var,kıskandım vallahi.
Elinize tekerinize sağlık,teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
endurocular kanıma giriyor scooterden direk 200 cc enduroya geçecem bu gidiş. daha scooter ile tamamlamam gereken 10 000 km var :queen:

Bende Enduro culardan şikayetçeyim o kadar güzel geziler yapıyorlar ve motorlar banamısın demiyor. Ben de cbr 125 var........
dur dur yoksa bende gizliden ENDURO ruhu mu var:)
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
109
rüzgar:)

gerçektende çok güzel bir gezi olmuş ,kardan adamda çok güzel poz vermiş

motorun üzerinde çok güzel görünüyor :mrgreen: paylaşım süper

arkadaşlar:cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
süper gezmişsin yine yaa.. Seni kendim gibi goruyorum artık o kadar benımsiyorumki her kareyi.. Sankı gezen bendim konuyu ben açmıs anlatıyo gibi hissediyorum.. Ellerine emeğine saglık...
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
İşte kar keyfi diye ben buna derim. Kışın hafif kross motorlarla yapılabilecek en keyifli gezi bu işte. Paylaşım için teşekkürler.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Hocam emin olun ki hafta içi gezinizin sizi kesmediği içime doğmuştu ve kendi kendime,silves arkadaşım bu hafta sonu kesin bir kaçamak daha yapar demiştim.
Doğru çıktı .:cat:
Bizim Bursa'da o kadar kar yok ancak uludağda var,kıskandım vallahi.
Elinize tekerinize sağlık,teşekkürler.:rendeer:

Haklısın arkadaşım gerçekten kesmedi aslında pazargünü çıkmayacaktım ama olmadı işte elimdedeüil ne yapayım. Kar buradada çok yükseklerde var çıktığim yer en az 1800 mertede.


Bende Enduro culardan şikayetçeyim o kadar güzel geziler yapıyorlar ve motorlar banamısın demiyor. Ben de cbr 125 var........
dur dur yoksa bende gizliden ENDURO ruhu mu var:)


Bence herkezde gizli bir endurocu ruhu var arkadaşım.


süper gezmişsin yine yaa.. Seni kendim gibi goruyorum artık o kadar benımsiyorumki her kareyi.. Sankı gezen bendim konuyu ben açmıs anlatıyo gibi hissediyorum.. Ellerine emeğine saglık...

Teşekkür ederim arkadaşım. belki oraya birgün gelir birlikte çıkarız.


gerçektende çok güzel bir gezi olmuş ,kardan adamda çok güzel poz vermiş

motorun üzerinde çok güzel görünüyor :mrgreen: paylaşım süper

arkadaşlar:cat:

Evet fotojonik bir dehilmi ?:queen:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
snowman e kaçtur verdin hocam:queen: süper gezi olmuş.:cat: bizim buralarda dağ bile yok:salut:
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
112
bu hafta okudugum gezıler ıcınde en keyıflısı senınkıydı ınan bana dostum ayaklarına saglık olsun snowman a sevgıler:rendeer:
paylasım ıcın tesekkurler :cat:
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Silves üstadım, yine yeni yeniden eline ayağına sağlık, döktürmüşsün yine. Merak ettim cidden senin motor kaç kilometrede :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst