Snowboard cu motor cu var mı :)

Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Malum kış yaklaştı yılın ilk karı da düştü aramız da var mı snowboard kayak yapan ?





Buda yeni board um
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
vardı bi arkadaş.
denizliden. buralarda hatta BLACK_ICE.
hatta konuyu açan o sandım ama değilmiş.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Malum kış yaklaştı yılın ilk karı da düştü aramız da var mı snowboard kayak yapan ?


[url]http://e1212.hizliresim.com/14/4/gl0f2.jpg[/url]
[url]http://e1212.hizliresim.com/14/4/gl0cz.jpg[/url]

Buda yeni board um
[url]http://e1212.hizliresim.com/14/4/gl0dv.jpg[/url]

vardı bi arkadaş.
denizliden. buralarda hatta BLACK_ICE.
hatta konuyu açan o sandım ama değilmiş.


sağol ibrahim valla ben açmadım :D ama açan usta sağolsun bende varımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm denizliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Bende kış sporlarını destekliyorum. Bizim burada bir yokuş var kar yağdığında poşetle kayıyoruz bende sizden sayılırım :bounce:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
ben de varım :) bu yıl bir mucize olup sezonun çok erken açılmış olması için çok dua ettim ama olmadı. haftaya askerde olacağım için anca izinde fln gidebilirim. yada belki başka bir mucize olurda bu hafta açılır sezon :) bir tür virüs gibi. motosiklet gibi bişi. bir kere bulaştın mı uzak duramıyosun.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
hadi arkadaşlar kimse yokmu burda skiciyiz.biz , kartutkusu.com hadi arkdaşalar hiç kış sporları kayak ile ilgilenen yokmudur
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
499
Motosikleti
Bmw R 1300 Gs
ben adanayım gardaşım biz arkadaşlarla hep toprakda board yaparık :)
 
Katılım
26 Tem 2012
Mesajlar
3
Vay arkadaş, sen de mi skiciyiz'den geliyosun !! :) (Kayak/snowboard sitesi bu dediğim, ban falan yemiyelimde sonra.. :D )

Bu arada daha önce bahsettiğin o Ilgazdaki dehşet olayının olduğu gün bende oradaydım ama konuşmamıştık hiç, bu sene bi görüşelim birlikte kayalım mutlaka. ;)
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Snowboard . Kite Surf & Motor . Yoksa uludağa gezimi düzenliyoruz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------

Oakley bir sitesine girip yeni board gözlüklerine bakmanızı tavsiye ederim , hele bir model varki.
Camında head on display var . Hangi yöne gittiğin , dışarıdaki hava sıcaklığı , iphone Bluetooth bağlantısı sayesinde telefon görüşmesini bile yapabiliyorsun.
Yani James Bond un oyuncağı olabilecek bir gözlük , üstünde iridium cam taktırdınmı . Offff diyorum.

Neden güzel şeyler hep pahalı :)
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
daha bakalım kimler çıkıcak aslında güzel bir organzasyon yapılınabilir 2 ayrı uç spor orta nokta :D mantıklımıdır
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
o yolda ilerliyoruz bakalim malzemeleri yavastan toparliyoeuz :) Bi de bu snowboard pantolonu kisin motosiklet surerken de cok ise yarar gibi :D boardcular etkinligi olursa pantolonumuzu giyer geliriz :D

motosikletle uludaga cikilir mi ki yav :cyclopsan
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
Bende kendi halimde kayakçıyım skiyiciz ve kartutkusunu takip ediyorum boarda başlamaya daha cesaret edemedim.Sebebi de yılda 1 veya 2 kere günü birlik gidiyorum o günüde board la cebelleşerek değilde kayarak zevkini çıkarmamdan dolayı.Bi fırsat yakalasam yapmak istiyorum.Selamlar sevgiler.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
o yolda ilerliyoruz bakalim malzemeleri yavastan toparliyoeuz :) Bi de bu snowboard pantolonu kisin motosiklet surerken de cok ise yarar gibi :D boardcular etkinligi olursa pantolonumuzu giyer geliriz :D

motosikletle uludaga cikilir mi ki yav :cyclopsan

bir ideo bulmuştum 5-6 aktiva arka arkaya uludağa çıkıyorlardı doğru lastik ve ekipmnla çıkılır inşşş. bende motosiklet ceketi ve korumlarını kullanmayı düşünüyorum keza bende ilk başta boardımı aldım geçen ay bağlamalarımı aldım bu hafta içide botlarımı alıcam sonra sezona hazırım
Bende kendi halimde kayakçıyım skiyiciz ve kartutkusunu takip ediyorum boarda başlamaya daha cesaret edemedim.Sebebi de yılda 1 veya 2 kere günü birlik gidiyorum o günüde board la cebelleşerek değilde kayarak zevkini çıkarmamdan dolayı.Bi fırsat yakalasam yapmak istiyorum.Selamlar sevgiler.

bende daha önce hiç kaymadım ama bi heycan bi baktım bot haricinde herşeyi almışım :D bakalım ne kadar kaymaya vakit bulcaz
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
38
bende varım.. 3 sezondur günübirlik turlara katılıyorum, az çok öğrendim sayılır.:) bu yıl motoru elden çıkarttım bahanesiyle güzel bi board alma niyetim var tabi ama ondan önce beni kendine aşık edecek yeni bir motor bulmazsam :)

bu sezon istanbul'dan düzenlenecek olan günübirlik kartepe veya uludağ turlarına katılmayı düşünen varsa bu başlık altında organize olup beraber bu keyfi yaşayabiliriz ;)
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
264
boarducuyuz reyizz :)
haftaya dağdayım inş bi problem olmazsa
skiciyizdenim aynı zamanda, skiciyiz white partyde olan var mıydı peki ?
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
boarducuyuz reyizz :)
haftaya dağdayım inş bi problem olmazsa
skiciyizdenim aynı zamanda, skiciyiz white partyde olan var mıydı peki ?

valla ben baya gelmeyi planlamıştım da denizliden gelmek baya bi sıkıntılı olcaktı ondan gelemedik ya
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Bi ara özendik çıktık uludağa. Aldık poşetleri dizildik 6 arkadaş ard arda. Tabiki bekleyemedik oteller bölgesini. Başladık kaymaya. Ben enson kayacaktımki baktım sona doğru herkez takla atıyor ve düşen kalkmıyor. Tırstım kaymadım. Yürüyerek indim, birde baktımki ne göreyim kar'ın altında kesilmiş fakat 2 karışı kara gizlenmiş çam ağacı... Gerisini siz tahmin edin o manzaradan sonra kar'da kaymaktan vaz geçtim.:queen:
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
yeni maskem nasıl olmuş :D



Uploaded with ImageShack.us

Canavar hazır yeni sezona :)



Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

Snowboard . Kite Surf & Motor . Yoksa uludağa gezimi düzenliyoruz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------

Oakley bir sitesine girip yeni board gözlüklerine bakmanızı tavsiye ederim , hele bir model varki.
Camında head on display var . Hangi yöne gittiğin , dışarıdaki hava sıcaklığı , iphone Bluetooth bağlantısı sayesinde telefon görüşmesini bile yapabiliyorsun.
Yani James Bond un oyuncağı olabilecek bir gözlük , üstünde iridium cam taktırdınmı . Offff diyorum.

Neden güzel şeyler hep pahalı :)

Gözlük oakley airwawe :)

gözlük hakkında bilgi almak isteyen olursa

http://www.oakley.com/products/7094...-men-goggles-airwave-_-airwave-snow-_-product

Video SU

https://www.youtube.com/watch?v=jcPHnWelva0
 
Katılım
4 Tem 2005
Mesajlar
214
Phoenixs kaski nereden aldin acaba bendede board falan var ama kask ve diger korunmlar eksik onereceginiz int sitelerine bir bakayim

kiyafet satan cok yer var ama dogru duzgun bileklik falan gibi koruma satan bi site bulamadim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst