Malum kış yaklaştı yılın ilk karı da düştü aramız da var mı snowboard kayak yapan ?
[url]http://e1212.hizliresim.com/14/4/gl0f2.jpg[/url]
[url]http://e1212.hizliresim.com/14/4/gl0cz.jpg[/url]
Buda yeni board um
[url]http://e1212.hizliresim.com/14/4/gl0dv.jpg[/url]
vardı bi arkadaş.
denizliden. buralarda hatta BLACK_ICE.
hatta konuyu açan o sandım ama değilmiş.

Malum kış yaklaştı yılın ilk karı da düştü aramız da var mı snowboard kayak yapan ?
[url]http://e1212.hizliresim.com/14/4/gl0f2.jpg[/url]
[url]http://e1212.hizliresim.com/14/4/gl0cz.jpg[/url]
Buda yeni board um
[url]http://e1212.hizliresim.com/14/4/gl0dv.jpg[/url]
o yolda ilerliyoruz bakalim malzemeleri yavastan toparliyoeuzBi de bu snowboard pantolonu kisin motosiklet surerken de cok ise yarar gibi
boardcular etkinligi olursa pantolonumuzu giyer geliriz
motosikletle uludaga cikilir mi ki yav :cyclopsan
Bende kendi halimde kayakçıyım skiyiciz ve kartutkusunu takip ediyorum boarda başlamaya daha cesaret edemedim.Sebebi de yılda 1 veya 2 kere günü birlik gidiyorum o günüde board la cebelleşerek değilde kayarak zevkini çıkarmamdan dolayı.Bi fırsat yakalasam yapmak istiyorum.Selamlar sevgiler.
boarducuyuz reyizz
haftaya dağdayım inş bi problem olmazsa
skiciyizdenim aynı zamanda, skiciyiz white partyde olan var mıydı peki ?


Snowboard . Kite Surf & Motor . Yoksa uludağa gezimi düzenliyoruz
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------
Oakley bir sitesine girip yeni board gözlüklerine bakmanızı tavsiye ederim , hele bir model varki.
Camında head on display var . Hangi yöne gittiğin , dışarıdaki hava sıcaklığı , iphone Bluetooth bağlantısı sayesinde telefon görüşmesini bile yapabiliyorsun.
Yani James Bond un oyuncağı olabilecek bir gözlük , üstünde iridium cam taktırdınmı . Offff diyorum.
Neden güzel şeyler hep pahalı![]()