103'lerde teker yapmak çok zevkli bi olay.Yaşayan bilir:cherryaylaşımın için teşekkürler:cat:
abi,nabayim 2defa bulusalim dedik. 1. olayda babamla tartisip evden gittim.hatirlarsin veda topic'ini.zaten uzun sure netede girmemistim. 2 olayda cok yakindik bulusmaya ama kaza ve kan lazim olabilir haberi gelince geri gittim hemen.cok ozur dilerim abieyvallah smırnocum...seni gördük dünya gözüyle o yeter bana...
![]()
Bende benimkiyle yapardım.... Çalınmadan önce :queen: