SmirnouF'un bisan shalter ve pejo 103 ile kafa dikme denemesi

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
1. video'da motorun debriyajo problemli,giderken dikmiyo.bende kafaya koyunca kalkista diktim.ama bu defada gazla oynamaya calisirken motorun tepkisi dewam etmeye yetmedi

2. videoda haziran sonunda moldovadan donusumun 2. gunu cekildi.10 aydir pejoya binmemistim,deneyim dedim unutmusum biraz.birde kameramanin azizligine ugradim.video'yu gec baslatti.normalde karsiki dukkanlarin onundan basliyodum tekeri kaldirmaya
2. video'da arkadas biraz kufur etmis,isteyen sessiz izlesin
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
103'lerde teker yapmak çok zevkli bi olay.Yaşayan bilir:cherry:paylaşımın için teşekkürler:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
eyvallah smırnocum...seni gördük dünya gözüyle o yeter bana...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
eyvallah smırnocum...seni gördük dünya gözüyle o yeter bana...
abi,nabayim 2defa bulusalim dedik. 1. olayda babamla tartisip evden gittim.hatirlarsin veda topic'ini.zaten uzun sure netede girmemistim. 2 olayda cok yakindik bulusmaya ama kaza ve kan lazim olabilir haberi gelince geri gittim hemen.cok ozur dilerim abi :pale:
:) :) Bende benimkiyle yapardım.... Çalınmadan önce :queen:

gercekten eskiden pejoyla tekteker denemek cok zevkliydi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst