slmmm:)

Katılım
9 Mar 2009
Mesajlar
1
slm arkadaslarr aranıza yeni katılan bir kardeşiniz olarak sizin vereceginiz bilgilere ihtiyacım varr
aslında ben bir motosiklet sürücüsü değilim fakat son 3 aydır baslayan bir motor sevdası yüzünden bu yaza bir mtosiklet ile girmeye karar verdim su an ehliyet kursuna gidiyorum bile
sizden ögrenmek istediğim şey ise nasıl bir motorla başlamalıyım mesela kaç cc olsun ne tarz olsun. scootermi yoksa chopper tarzımıı yardımlarınız için şimdiden tşkkurlerr
yazı biraz uzun oldu sürç-ü lisan ettikse affola:D:D
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
hoşgeldin arkadaşım ismini yaşını nerede yaşadığını belirtseydin :) boyun kilon müsaitse sen nasıl bir motor kullanmak istiyosan öyle bir motor al,fiyat olarak ne kadar bişey düşünüyosun ??? bu bilgileri bize söylersen daha net cevaplar alabilirsin... :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin geçmiş olsun :D
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
aynen geçmişolsun :) umarım çok fazla olay başına gelmez ::::) vala 125 veya 150 cc bir motorla başlıyabilirsin.bence vitesli ile başla daha güvenilir motor vitesli ybr125 cbf150 yada benimkinden apache150 fln alabilirsin
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
bence scooter all yok yok enduro all yok yok maxiscooter all yok yok
SS all yok yok cruiser all aaaaaa bilemedim :)z
aten nereden bileyim ki hepsi farklı sen karar vereceksin neye binmek istediğini ondan sonra cc kararını vereceksin...
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
38
hoşgeldin arkadaşım bencede kesinlikle vitesli motorla başla cbf 150 yada kanuni race 200 hem fiyat bakımından hem görünüş bakımından tercih edebilirsin diye düşünüyorum yedek parça sıkıntısı çekmessin ustası bol parçası ucuz karar senin saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
125 150 cc lik bi motorla başla..tarzı sana kalmış..:cat:
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşm ilk olarak vitesli al ki,sende insan oğlusun scooterdan sonra vitesli istiycen:D
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
kesinlikle vitesli al.250cc yi geçme sakın ilk motorunda.ben scooter aldım şimdi vitesliye geçmeye uğraşıyorum.artık modelide sana kalmış kardeş.
 
Katılım
9 Mar 2009
Mesajlar
1
yardımlarınız için saolun yanlız sole bişey varr ben daha moyor ustune oturmadım direksiyondan nasıl geçicem onu dusunuyorumm
göktug arkadasımızın soledigi gibi kanuni 200 race arkadasımda var yemın ederim motoru kaldıramadımm o yuzden scooter gibi bişeyle başlamak istiyorumm bildiginiz bana uygun scooter modellerınden birkaç tae model yazarsanız sevinrimm 3000 liraya kadar uygun

bu arada boy 1.78 kilomda 70
23 yaşındayım istanbuldanım
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst