Slm Motosiklet Dostlari

Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
2
ARKADAŞLAR ARANIZA YENİ KATILDIM ÇOK YAKIN ZAMANDA BENDE MOTOSİKLET SAHİBİ OLACAĞIM BU SİTEYE EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜRLERİMİ SUNMAK İSTEDİM
HERKESE İYİ SÜRÜŞLER YOLUNUZ HER DAİM ACIK OLSUN
:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
dostum aramıza hoş geldin

umarım istediğin motosiklete yakın zamanda kavuşursun. ::tutkuy:: :rendeer: :rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Aramıza hoşgeldin...:cat:

Bu arada yanlış anlama ama forumda büyük harfle yazı yazmak hem görüntü açısından daha kötü oluyor,hemde bağırmak anlamına geliyor,onun için lütfen yazılarını küçük olarak yaz:cat:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
85
hoşgeldn kardeşm umarım sen de , ben de motorlara kavuşucaz en kısa zamanda :wiinkk:
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
2
arkadaşlar herkese teşekkürler tekrar forumlarda görüşmek üzere:)
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
Aramıza hoş geldin katılımının daim olması dileğiyle:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst