slm.motorum kötü diyenler):((

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
1
:) merhaba,motorunuz çizilmiş boyası solmuş hasarlı olabilir,ama yenilenebilir.hatta yepyeni olabilir.unutmayın en iyi motor temiz görünendir orjinal diye kırıkları çatlakları öle bırakmayın devamında başka çatlamalar oluşur..sitenize yeni üye oldum..güzel site bence,kıymetini bilelim..:)
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
175
Öncelikle tanışma bölümüne bir başlık açıp kendinizi tanıtırsanız daha iyi olur sanıyorum.
Aramıza hoşgeldiniz...
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben kopmle yeniden alcam evdekiler sıkıştırıyorr
çöpe atma diye
 
Katılım
10 Haz 2005
Mesajlar
60
e şeref usta motoru mu boyatalım şimdi ne diyosun.Ben düşünüyordum boyatmayı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst