slm motorsiklet tutkunları ben balıkesirden aydın

Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
14
Uyeligimin olduğunu unutmusum:) herkese hosbulduk

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------

Şu an naked fz6 ve crypton sahibiyim.motoran torro100 titan es kullandım daha önceleri
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
Aramıza hoşgeldin kardeşim üyelik tarihimiz arasında minnacık bi fark var :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst