slm,mondi 50tt aldim.

Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
96
:silent: mondi 50tt aldim ilk motorum.ilk heyecan.bu konuyla ilgili her turlu gorus,fikir,tavsiye veya uyariya acigim ve bekliyorum.tsk.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun bendede kangda 50qt var yanlız bende extradan led lambalı stop lambası + spoyler ha bide sinyaller şeffaf gerisi aynı fazla uzun yol yapma bel ağrısı yapıyor :)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483
Allah kaza bela vermes inşallah hayırlı olsun tepe tepe kullan gulerek eskit :)
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
99
dostum motorunu almışsın artık daha bunun ıyı kotusunu dert etme bın motoruna bak keyfıne.gule gule kullanman dilegıyle
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Hayırlı olsun, kazasız belasız binmen dileğiyle ve hoşgeldin. :)
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
8
hayırlı olsun darısı benim başıma.Ama önce ehliyet alacağım ben...........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst