slm honda titan almak istiyorum

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
88
slm ben antalyadan enes sitenizi çok beğendim ben ilk defa motor alıcağım ve honda titan düşünüyorum 99-2000 model gibi bu motorlar nasıldır + ve- leri nelerdir şimdiden teşekkürler

bu motorun parça durumları nasıl

arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum.

99 model titanları yerli üretim diye biliyorum.çabuk dökülüyor,ancak diğerleri on numara
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
kardeş şöyle olabalilir parçalar japondur ama türkiyede montajlanıyodur fiat-tofaş ilşkisi gibi bu benim düşünüyorum
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
birde bu honda titanlar kaç volt üretüyor 6 voltmu-12 voltmu
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
180
Arkadaşım bence titan alacagına temiz bir titan-s bulsan daha iyi.En azından krank keçesi problemin olmaz.Motoru park edersin bi bakarsın her yere işaret koymaya başlamış
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst