sLm dostlar..!

Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
2
mrb değerli dostlar..! ismim ibrahim kilis'liyim piyanist im ayrıca reklamcıyım.. mondial 150 kn kullanıyorum altta resmi var öncelikle kendimi tanıtayım dedim... :p:bounce::)

 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Hoşgeldin İbrahim ; forumda hoşca vakit geçirmen dileği ile:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
aramıza hoşgeldin :) Ben de org çalmıştım bi zamanlar :) yakın sayılırız :p
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
hoşgeldin müzisyenimizde geldi hadi mt orkestrası kuralım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
baterist ben olayım nolur nolur nolur
ibişko hoş geldin..
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
hoşgeldin.bende bass çalıyorum.müzik ve motosiklet birbirine çok iyi uyum sağlayan bir ikilidir.:bounce:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Aramıza hoşgeldiniz. Reklamcı ve piyanist siniz. Umarım katılımcı olursunuz. Birde görsel modifiye üzerinde çalışa bilirsiniz. sticker v.b gibi...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst