- Katılım
- 9 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,878
- Konu Yazar
- #61
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mostwanted anlaşıldıki aktifsin tbrkler devamını dilerim
yasemin geçmiş olsun
jawa350 tabiki buyrun gelin hepberaber bi gezi yaparız
dudulala hoşbulduk castroyu yeni bir işletmeci aldı çadır olayı süper oldu çadırın varsa geceliği 4,50ytl yoksa 9,00ytl çadırlarda elektrik var her türlü elektronik eşyanızı getirebilir rahat edersiniz deniz biraz tehlikeli olmasına ragmen gayet güzel bi yer doğayla baş başa orman,deniz,dere,şelale herşey mevcut otobandan çerkezköy sapağından cıkarsanız daha iyi olur arka yol görsel açıdan daha iyi olmasına ragmen yol biraz bozuk yer yer cukurlar var haberleşelim hep beraber geceriz belki çorludan arkadaşlarda katılır ve keyifli bir gezi olur
yasemin geçmiş olsun
jawa350 tabiki buyrun gelin hepberaber bi gezi yaparız
dudulala hoşbulduk castroyu yeni bir işletmeci aldı çadır olayı süper oldu çadırın varsa geceliği 4,50ytl yoksa 9,00ytl çadırlarda elektrik var her türlü elektronik eşyanızı getirebilir rahat edersiniz deniz biraz tehlikeli olmasına ragmen gayet güzel bi yer doğayla baş başa orman,deniz,dere,şelale herşey mevcut otobandan çerkezköy sapağından cıkarsanız daha iyi olur arka yol görsel açıdan daha iyi olmasına ragmen yol biraz bozuk yer yer cukurlar var haberleşelim hep beraber geceriz belki çorludan arkadaşlarda katılır ve keyifli bir gezi olur