slm ben tekirdağdan özgür

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mostwanted anlaşıldıki aktifsin tbrkler devamını dilerim
yasemin geçmiş olsun
jawa350 tabiki buyrun gelin hepberaber bi gezi yaparız
dudulala hoşbulduk castroyu yeni bir işletmeci aldı çadır olayı süper oldu çadırın varsa geceliği 4,50ytl yoksa 9,00ytl çadırlarda elektrik var her türlü elektronik eşyanızı getirebilir rahat edersiniz deniz biraz tehlikeli olmasına ragmen gayet güzel bi yer doğayla baş başa orman,deniz,dere,şelale herşey mevcut otobandan çerkezköy sapağından cıkarsanız daha iyi olur arka yol görsel açıdan daha iyi olmasına ragmen yol biraz bozuk yer yer cukurlar var haberleşelim hep beraber geceriz belki çorludan arkadaşlarda katılır ve keyifli bir gezi olur
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
94
hoşgeldin.:rendeer:
bende de deer 152 var. 6 aydır kullanıyorum hiç sorun yaşamadım. ankara daki kanuni servisinden de memnunum.çok nazımı çektiler. gerçi evellallah hallederiz modundalar ama yardımcı oluyorlar.
km'de 75 krş yakıyor ama hiç ekonomik şekilde kullanmıyorum. :cat:
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
224
has_adam' Alıntı:
hoşgeldin.:rendeer:
bende de deer 152 var. 6 aydır kullanıyorum hiç sorun yaşamadım. ankara daki kanuni servisinden de memnunum.çok nazımı çektiler. gerçi evellallah hallederiz modundalar ama yardımcı oluyorlar.
km'de 75 krş yakıyor ama hiç ekonomik şekilde kullanmıyorum. :cat:


yanlış söledin galiba arkadaşım km'ye 75krş yakarmı ya ozman 4km ye 1 lt yakmış olur hangi motor 4 km ye 1 lt yakar ki.:silent: benim motor 50km 1 lt yakıyo mesela.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
94
doğru söylüyorsun galiba. 20 ytl benzin ile 150 km yapıyorum. yani senin hesaba göre 1 ytl ile 7,5 km oluyor.
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
beyler sız deer ınızdan menunmusnuz su softumalı zaten pekı sısıme fılan oluyomu motorda hıc arıza cıkardımı ??
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
94
su değil yağ sogutmalı. ben ankarada gündüz saatlerinde uzun süre dolaşmama rağmen hiç problem yaşamadım.
ama deer 152 ile ilgili farklı şikayetler okudum. özellikle istanbul daki servislerden çok şikayetçiler. uzak doğulu motor kullanıyorsan (her ne kadar ben memnumsam da) problemli bir motor sana denk gelip seni rezil edebiliyor.

kuruşlar ile kısımlarda iyi değilim.ama bu konuyu toplamak lazım.eğer 20 ytl ile 150 km yapılabiliyorsa, 10 ytl ile 75 km,haliyle 1 ytl ile 7,5 km yapılır. basit matematik.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
sana yanlısın var dıyecem ama sonucta senın motorun yanlısın olamaz:silent:
ama sıtesınde su sogutmalı yazıyor yanlıs bılgın olmasın
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
94
dostum;
motor 'liquid cooled' sıvı soğutmalı üzerinde de böyle yazar.kaldı ki ben aldığımdan beri hiç bir yerine su koymadım.
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
224
has kardeşim ben orada o kadar bile yakmıyo derken senin deer a deil 1km 75ykr yakıyo diyen arkadaşa demiştim.:)

bi de yağ soğutma diye bişeyi ilk defa duydum yaw yağ soğuturmu ki.:silent:
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
94
wallaha beni de şüpheye düşürdünüz şimdi.soldan soldan geliyorlar.kanuninin web sitesinin linkleri açılmıyor ki bakabileyim. ama bilimsel olarak yağın suya göre kaynama noktası daha yüksek olduğundan daha iyi soğutur gibi geldi bana.
ama motosiklet motorundan çok anlamadığım için ahkam kesmek istemem.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
deer152 su soğutmalıdır öndeki siyah panelin altında armanın olduğu yerdeki vida sökülerek çıkarılan siyah bölmenin altında su yeri yani radyatör
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan kilitlenmiştir.»»»»»»
Bu başlık amacına ulaşmıştır.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: BBRR **************
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst