slm ben tekirdağdan özgür

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1
ya ben bu siteyi bilmiom msne beklerm herkesiiiiiiiii

bi msjın bana geldiğini nsl anlarm:(
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Hoşgeldin:rendeer:
Deer 152 yi en iyi bilenlerden bir de MT[İzmir]den
Egeknn dir. Zırhını giy ve ona sor derim:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
bir gün bi ANT MT buluşmasında beklemiştik seni ama,,değil kendin hayalin bile yoktu ortalarda............:farao:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
33
saray:)

deer mrb
öncelikle hoşgeldin aramıza hemşo
ben saraylıyım ama çanakkalede yaşıyorum
nasıl benim memleketim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin arkadaşım.kusura bakma hoş geldin biraz geç oldu ama.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeze tekrar tekrar teşekkürler hoş bulduk yalnız dıshy geldik de kjimseleri göremedik ceza kendi memleketinde kendi semtinde adres bulamadı iletişimdede sorun oldu fakat geldiğimi nerde olduğumu sölemiştim

tekirdağdan kalkıp scooter bir motorla antalyaya gitmek herkesin harcı değil sanırım geldik kimseleri göremedik birde siteden uzaklaştırıldık

jazzbass hangi cd kardeş açarsan konuyu biraz yardımcı olalım
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
aramıza hoşgeldin.Motorunun yakışın merak adiyorum ölçümler nasıl?kalıcı olacaksın belli.:cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
deer_152' Alıntı:
herkeze tekrar tekrar teşekkürler hoş bulduk yalnız dıshy geldik de kjimseleri göremedik ceza kendi memleketinde kendi semtinde adres bulamadı iletişimdede sorun oldu fakat geldiğimi nerde olduğumu sölemiştim

tekirdağdan kalkıp scooter bir motorla antalyaya gitmek herkesin harcı değil sanırım geldik kimseleri göremedik birde siteden uzaklaştırıldık

Burak seni beklemiş saatlerce sen gelmedin ben inanmıorum,,gelseydin bi şekil bulurdun bizi,,zor değil adresimiz belli....
Siteden uzaklaştırılman da mühim değil,,dönmek istiyosan hallederiz,,:wiinkk: :wiinkk:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş bulduk saolun arkadaşlar hayati abi km de 0,10ykr olarak hesaplıyorum ama 0,08 yada 0,09 ykr gibi ilgine teşekkürler

burakla daha sonra ki konuşmalarımızda itiraf ettiki gelmemiş hatta bana öyle bi yer olmadığını söyledi eğer inanmak istiyorsan otogara yakın bi yerdysen gitmeni tavsiye ederim otogardan şehir merkezine doğru ilerlerken ilk ışıklarda solda kalıyor elit internet cafe yanında bakkal var oradan cezayla msn de konuştuk ve geleceğini söledi ne gelen var nede giden bende yol aldım n yapım
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aramıza hoşgeldin arkadaşım. :rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst