- Katılım
- 4 Ağu 2005
- Mesajlar
- 3,759
aramıza hosgeldın adasım
deer_152' Alıntı:herkeze tekrar tekrar teşekkürler hoş bulduk yalnız dıshy geldik de kjimseleri göremedik ceza kendi memleketinde kendi semtinde adres bulamadı iletişimdede sorun oldu fakat geldiğimi nerde olduğumu sölemiştim
tekirdağdan kalkıp scooter bir motorla antalyaya gitmek herkesin harcı değil sanırım geldik kimseleri göremedik birde siteden uzaklaştırıldık