slm ben semih

Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
224
slm ben osmaniye den semih

mondial 100kh motorum var. bu ilk motorum. başka motorlarda kullandım. motorumdan çok memnunum fiyat/performans oranı çok iyi bence.
3000 km oldu daha arızası çıkmadı allaha şükür. yanlız son hızından şikayetciyim tek kişi ile rüzgarsız havada 110 felan yapıyor ama iki kişi ile 85-90 arası yapıyor bazen bakımdan yeni çıktığında 95 falan yaptığı oldu iki kişi ile. o da biraz iniş aşağıydı yol. bi de iki kişi ile iyi hızlanamıyo.tek kişi 1lt ile 50km falan gidiyor. iki kişi çok daha fazla yakıyo.
ayrıca yaylaya çıktım. çok rampalı(bilenler vardır belki zorkun yaylası). çok rahat çıkıyo gerçekten.
30 km uzağa denize gittim yaklaşık 10 kez allaha şükür tık demedi daha.(maşallah deyiniz) :cherry:

ama genelde çok iyi bir motosiklet(sınıfına göre). sınıfındaki pahalı rakiplerinede bindim(yamaha crypton, honda innova hariç) ama mondial daha bi başka yaw:)



bide bu sınıf motoru olanlardan bir ricam oldak son hızları kaç acaba.(bisan,kymco,kanuni vs...)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aramıza hoşgeldin...:rendeer:
Umarım forumda aradığını bulur, kalıcı olursun.
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
224
tşk. hoşbulduk. kalıcı olacağıma inanıyorum. çünkü motosiklet otomobil bunlar benim hobim.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
hoşgeldin aramıza umduğundan fazlasını bulacağından eminiz. umarım hoş vakit geçirirsin
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
224
çooooooook. tşk ederim ilginise ve sıcaklığınıza. hoş bulduk arkadaşlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin arkadaşım...
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
224
hoş bulduk

arkadşlar hiç bisan ı veya kanuni tigirina sı,elite si,seyhan 100 ü olan yok mu ya. bunların son hızı kaç bana cevap yazarsanız bu konu ile ilgili çok mutlu olurum. benim mondial 100kh iki kişi 90 ı geçmiyoda.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst