CBF150 Katılım 12 Mar 2007 Mesajlar 1,129 28 Kas 2008 #22 VaScO1925' Alıntı: biliyorum abi ss çi hatta resimleri vardı demi bi sarı r6 ile bayılıorum o adama Genişletmek için tıkla ... Rus avcısı benim gördüklerim bunlar, Senin bahsettiğin motorda bu sanırım:wiinkk:
VaScO1925' Alıntı: biliyorum abi ss çi hatta resimleri vardı demi bi sarı r6 ile bayılıorum o adama Genişletmek için tıkla ... Rus avcısı benim gördüklerim bunlar, Senin bahsettiğin motorda bu sanırım:wiinkk:
parpiLiNe Katılım 1 Nis 2008 Mesajlar 364 28 Kas 2008 #23 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. hoşgeldin:rendeer: Son düzenleme: 28 Kas 2008
ozan150zc Katılım 14 Haz 2007 Mesajlar 1,205 28 Kas 2008 #24 Hoş geldinn Kalıcı ve Katılımcı olman dileğiyle
VaScO1925 Katılım 30 Ara 2007 Mesajlar 7,516 28 Kas 2008 #25 CBF150' Alıntı: Rus avcısı benim gördüklerim bunlar, Senin bahsettiğin motorda bu sanırım:wiinkk: Genişletmek için tıkla ... evet evet gsxr mış yanlıs hatırlamısım ninjet' Alıntı: erhan boşuna uğraşma bu acun o acun değildir olsada yarışmaya katılamassın bayılıyomuşş bak bakkkkk :mrgreen: Genişletmek için tıkla ... bizde espiri yaptık zaten o adam şimdi malezyada falandır paso dolanıo Son düzenleme: 28 Kas 2008
CBF150' Alıntı: Rus avcısı benim gördüklerim bunlar, Senin bahsettiğin motorda bu sanırım:wiinkk: Genişletmek için tıkla ... evet evet gsxr mış yanlıs hatırlamısım ninjet' Alıntı: erhan boşuna uğraşma bu acun o acun değildir olsada yarışmaya katılamassın bayılıyomuşş bak bakkkkk :mrgreen: Genişletmek için tıkla ... bizde espiri yaptık zaten o adam şimdi malezyada falandır paso dolanıo
chatkut Katılım 27 Ocak 2007 Mesajlar 1,921 28 Kas 2008 #26 hoşgeldin acun...iyi forumlar, bugün sen bişeyler öğrenirsin yarın senin tecrübelerinden birileri faydalanır bu işler böyler :cat:
hoşgeldin acun...iyi forumlar, bugün sen bişeyler öğrenirsin yarın senin tecrübelerinden birileri faydalanır bu işler böyler :cat:
motorhocası Katılım 13 May 2008 Mesajlar 7,223 28 Kas 2008 #28 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Ben Fedon hoşbulduk.
AYBERK Katılım 8 Mar 2008 Mesajlar 2,536 28 Kas 2008 #30 hoş geldini acun... arayı fazla açmada, tanıtsan artık kendini... bekliyoruz... mesela; ben ayberk,32 yaşındayım,evliyim,zat 150 motorum var,şuan çiğköfteciyim,c.tesi günleri ilk yardım kursuna gidiyoruz,MT'yle uğraşıp duruyorum... mt'de akıllısı-delisi-güzeli çoktur... çirkini ve kötüsü yoktur:queen: bak !!! hemen tanıştık....şimdi sıra sende :queen::queen::queen:
hoş geldini acun... arayı fazla açmada, tanıtsan artık kendini... bekliyoruz... mesela; ben ayberk,32 yaşındayım,evliyim,zat 150 motorum var,şuan çiğköfteciyim,c.tesi günleri ilk yardım kursuna gidiyoruz,MT'yle uğraşıp duruyorum... mt'de akıllısı-delisi-güzeli çoktur... çirkini ve kötüsü yoktur:queen: bak !!! hemen tanıştık....şimdi sıra sende :queen::queen::queen:
ümmet perkitan Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 20 Haz 2006 Mesajlar 4,166 28 Kas 2008 #31 aramıza hoşgeldiniz
digi_boy26 Katılım 29 Tem 2007 Mesajlar 3,386 28 Kas 2008 #33 hoşgeldin acun yaa şu hamdi bey çok cimri herif kaypak yaa. :queen: benim kutumda büyük var hissediyorum :queen::queen:
hoşgeldin acun yaa şu hamdi bey çok cimri herif kaypak yaa. :queen: benim kutumda büyük var hissediyorum :queen::queen:
dilberim Katılım 23 Kas 2008 Mesajlar 24 28 Kas 2008 #37 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. hoss geldinnn
A asfalt meleği Katılım 11 Tem 2007 Mesajlar 2,824 28 Kas 2008 #38 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. aramıza hoş geldin
lijoluna Katılım 29 Eki 2008 Mesajlar 1,737 28 Kas 2008 #39 hoşgeldin kardeş CBR600RR'a varmısın yokmusun