Merhaba acun firarda olmaman dileği ile::tutkuy::
Merhaba acun firarda olmaman dileği ile::tutkuy::
Vasco'cum,Senin sözünü ettiğin Acun çok eski motorcudur birader:cat:.Emin ol aramıza katılırsa ondanda öğreneceğimiz şeyler olabilir.
Hoşgeldin Acun arkadaşım.:cat:
biliyorum abi ss çi hatta resimleri vardı demi bi sarı r6 ilebayılıorum o adama
![]()