SkyTeam ve Ben

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Yeniden bir Çin'li edindim..
Daha ekonomik bir motosiklet istedim ve SkyTeam ST 200 den daha ekonomik bir arazi motosikleti bulamadım..
Bu motosikletle ilgili, bir çok sitede bir çok yazı okudum..
Sonunda bizim Yücel(Silves) bunlardan bir tane aldı, çok memnun kaldı ve ben de bir tane edinmeye karar verdim..

Onur(Orsa), kendine bir DRZ400 alınca bunu satmaya karar vermiş, ben de talip oldum.
Otobüse yükleyip gönderdi..
1.jpg


İstanbul'dan Antalya'ya sağsalim geldi işte..
2.jpg


Üzerindeki marka çıkartmalarını söktüm, güneşten nasıl solduğu iyice ortaya çıktı..
3.jpg


Yücel'le beraber Onur'un gönderdiği yeni plastikleri taktık ve Konyaaltı'nda birer bira ile kutladık bunu..
4.jpg


Kaportası yenilenen SkyTeam yeniden farksız oldu.
Onur' da motosikletine çok iyi bakmış doğrusu, saat gibi çalışıyor..
5.jpg


Yücel'in boş günleri ile benimkiler çalışmadı bir türlü bu yüzden henüz arazi yapmadım ama Adrasan'a gidebilirim..
Ucuzundan bir topcase edinip şehiriçi kullanım çantası yaptım..
6.jpg


Bu manzaraya ulaşana kadar yaklaşık 120km yol yaptım.
Motordan inip eldivenleri çıkardım, fotoğraf makinemi çıkarmaya çalışırken ellerimin hafifçe uyuştuğunu fark ettim..
Gidonda alışık olmadığım bir titreşim var..
Üzerinde birtek sağ ayna vardı, daha sonra bir çift yeni ayna alıp taktıktan sonra bu titreşim kalmadı sanki.
Bilemiyorum, belki de alıştım..
7.jpg


SkyTeam gözünden Adrasan koyu..
Sizi bu güzel görüntülerle başbaşa bırakayım biraz...
8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


16.jpg


17.jpg


18.jpg


19.jpg


20.jpg


21.jpg


22.jpg


Ne zamandır Adrasan'daki Dayko'ya uğrayıp tanışmak istiyordum, bu güne kısmetmiş.
23.jpg


Birlikte birer çay içip sohbet ettikten sonra bana motosikletini ve pansiyon odalarını gösterdi..
24.jpg


Dayko Pansiyon çiçekler içinde çok şirin, küçük bir cennet..
Odaları çok kaliteli ve rahat..
Adrasan'a yolunuz düşerse konaklayacağınız yeriniz hazır..
25.jpg


Dayko'dan ayrıldıktan sonra Adrasan koyunun masmavi ve serin sularında yüzüp birkaç fotoğraf çekiyorum..
26.jpg


27.jpg


28.jpg


29.jpg


30.jpg


SkyTeam geldikten bu yana 1 hafta geçti bile, artık modifiye zamanı..
Önce işe eksoz ile başlıyorum..
Yücel'in sanayide tesadüfen bulup kendi eksozunu değiştirdiği yerde ben de yeni bir tane yaptırıyorum.
31.jpg


32.jpg


33.jpg


Eksozcunun hemen yanındaki tornacıda, amortisöre küçük bir ek parça yaptırıp motosikleti alışık olduğum yüksekliğe getiriyorum.
34.jpg


35.jpg


36.jpg


Nasıl olmuş ... :)
37.jpg
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
"0" gibi olmuş parçaları değiştirince Bayağı yükseltmişsin bide motosikleti egsozda güzel olmuş hayırlı uğurlu olsun... :)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
37
gülegüle kullan..

dostum hayırlı olsun güle güle kullan ben en son derye uçuşumuzdan sonra skyteamimi hala çıkaramadım , yükseltme işlemi arazide biraz sorun çıkarıyor motorun arka amortisörleri çok sıçratma yapıyor dikkat edersen güle güle binersin.....
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
egzos nasıl sesi güzelmi bari? :silent:Ellerinin uyuşması normal bence çinlilerin çoğunda titreşim var.:) 2.el alman iyi olmuş üzerinde rahatça oynama yapabilirsin.
 
Katılım
12 Ağu 2007
Mesajlar
46
öncelıkle hayırlı olsun abicim bende bu motorun sıfırından bir tane alıp gunluk kullanımda bu motoru kullanmayı planlıyorum (malum fazer 50,000 e yaklasıyor)ama arazıye gırmeyecegım için asfalt lastıklısını alıcam şase olarak zorlanmayacagı ıcın benım ıcın cross ozellıklerınden zıyade motor performansı onemlı ben 15 bg dıye bılıyorum motor gucunu dogrumu bılıyorum?bırde gercekten 15 bg gıbı hıssettırıyormu torku iyimi max surat olarak yaklaşık napar?birde amortısor yukseltme işi kaça mal oldu yukseltılmesı sürüsü etkıledımı? kusura bakma cok sordum ama idare et uygun bı zamanında cevap atabılırsen sevınırım
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Gidondaki titreşimin nedeni , gidon uçlarına takılan ağırlıkları yeni aldığım gidona takmamammış.
Artık alıştım sorun yok..

15hp olduğu doğru..
Torku düşük..
Sürati 7000 devirde 110km. Performans karbüratörü takılırsa daha iyi sonuçlar alınabilir.
Yükseltme işini arazi için yaptım, şehir kullanımı için yükseltmeye gerek yoktu..
Ayrıca sadece asfaltta kullanılacaksa SüperMoto modelini almak daha akıllıca olur..

Amortisöre yapılan ek parça 10ytl..
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Nezih abi ne kadar bunlar ? Pazar günü Yücel de gördüm, ben de baya beğendim. Alsam mı acaba ? Fiyat önemli benim için....
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
kazasız belasız sürüşler dilerim...

geçen haftasonu bende motosikletime atlayıp eşimle beraber adrasana gittim... gerçekten çok güzel bir yer ama pazar günü olduğu için çok kalabalıktı... kalabalığı konyaltı sahillerini aratmıyacak neredeyse...

motosikeltin antalyaya gönderilşide baya ilginçmiş bu arada...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst