SKYTEAM (ST200TR, ST200SM)

Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
21
kardeşim ben bodrumdan aldım ve sitenizde bu şekilde bi fiyat var diye de sordum özellikle bana eğer öle yazıyorsa bi yanlışlık var sitede çünkü bunun fiyatı 2.850 dediler ve bende bu fiyata aldım ama eğer öle ise senin dediğin gibi bunun hesabınıda sorarım dağıttırmasınlar bana orayı :pr:
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
90
abicim, yarın (pazar) eğer kaanmoto açık ise gidip bir daha soracağım ve benim dediğim fiyat doğru ise motoru alıp çıkarım..bakçaz yarın ola hayrola :thumright:
 
Katılım
10 Eyl 2005
Mesajlar
3
SElam arkadaşlar hepinizin bayramını kutlarım.Benim de süper moto 200 'üm var ve 2350+plaka,ruhsat ve sigorta için 170 ytl yani tolam 2520 YTL'ye KAANMOTO'dan aldım bilgilerinize
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
22
skyteam cın de uretılen bır motordur jınlun ıle farklı bır fırmadır sadece turkıyede ıcm makına genel dıstrıbutoru super bıke ve endro olarak ıkı modelı var ıstanbul anadolu yakasın da kaanmotor da bulunmaktadır merak eden arkadasları teste cagırıyoruz makıneyı yakından gorebılırler ve kullana bılırler anahtar teslım fıyatı 2500 ytl dır plaka . ruhsat.sıgortası yapılmıs halde :cat: tel 483 76 40 - 41
 
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
19
ramizdeniz, ben ızmırde kı bayııden bırebır gıttım konustum bana 2.400 fıyat verdıler tabı plaka harıc oda izmırde 130.ytl falan cıkıyo yanı :2400+130=2530ytl
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
140
yaa arkadaşlar yazdıklarınızı şaşkınlıkla okuyorum....
Bursa da ki satıcısına gittim 2.700 YTL çektiler..
ayrıca kullanılan plastik kalitesi inanılmaz kötü, yani o motorsiklete asla para verilmez bizim yegenlerin oyuncak kamyonları ile aynı plastik malzeme kullanılıyor görünce kusasım geliyor o motorları, ne iğrenç ne kalitesiz alet onlar öyle...
ben de gittim 2.400 YTL ye Zealsun aldım, 200 cc ve skyteam 'e kıyasla müthiş kaliteli bir alet ( aslında iki de dandik ama naaparsın 11.500 YTL param olsa gider Honda XR650R alırdım ama yok, mecbur dandik çinlilere kalıyoruz...)
Tabi kötünün de kötüsü varmış--> skyteam en kötüsü
inanmayan bursa ya gelince beni arasın atlayalım benim
zealsun ZS 200 GY-A ( http://www.polen-tr.com ) motoruma gidielim skyteamleri beraber inceleyelim farkı görünce, skyteam den tiksineceksiniz... bize dandik motorları 3.000 YTL ye kakalamaya çalışıyorlar...
skyteam alacağınıza
gidin
http://www.mototurka.com
http://www.polen-tr.com

lerden birini alın...
zongshen ve zealsun aynı fabrikadan çıkıyor sadece isim farklı...

saygılar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
userneym bende senin yazdığını şaşkınlıkla okudum ! senin aldığın zealsunun plastiklerinle aynı kalitede değilmi sky team'ın plastik aksamı yoksa seninki farklımı yoksa bol kesedenmi sallıyon bana öyle geldide
sonra yedek parça durumunu araştırdınmı?
mahallede bi arkadaş aldı 30 km motoru mahalleye getierene kadar egzoslar oldu ateş koru gibi kıpkırmızı 250 km arıza yaptı 15 gün serviste yatıyo makina parça bekliyorlar
senin makinanın sadece egzos görüntüsü var bence
bide renk çümbüşlüğü :queen: :queen:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
22
arkadaslar suanda st 200 makınam var ve makınayı test ıcın buraya gelenler denedı ve coook memnun kaldılar ınsallah seneye yarıslar olacak .neyın ıyı oldugunu goruruz bu arada cınde bırtane plastık kaporta cıkaran yer var oda butun markalara yapıyor yanı kaporta hepsınde aynı kalıtede oluyor fakat motorları ve karburatorlerı farklı EN IYI MAKINA SERVISISI IYI OLANDIR bız bugune kadar en fazla 3gun yatmıstır oda yogunluktan dolayıdır . hepınıze hayırlı surusler :cat: :thumleft: :flower:
 
Katılım
9 Kas 2005
Mesajlar
3
bu motor için bana söylenen fiyat 2.824 ...peşin veya 12 ay taksitli fiyatı arasında fark yok...sorduğum mağaza yamaha garantisi altında olduğunu söyledi...
ancak kullanan birilerinden bilgi almadan, bu motoru almak istemedim...

piyasaya ne zaman girdi, uzun süre kullanan arkadaşlar varmı???
bilgilerini paylaşırsa sevinirim...
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
140
a erdun, sen ikisini de gördün anladığım kadarıyla,
ben zealsun a kötü bir motor diyorum ama skyteam daha kötü...
ayrıca dandik bir milyonluk oyuncak kamyonların plastiği ile aynı görünümde plastik var skyteam de...
Bursa ya gelirsen telefonumu çaldır( 0555 630 36 62 murat), ben gelir seni alırım, gideriz skyteam satılan yere bakarız motorlara beraber...
ben gördüğümü söylüyorum ayrıca zealsun SZ200 GY-A ile ilgili ayrıntılı rapor da hazırlayacağım yakında...
zealsun bana para vermiyor tam tersi benden para aldı, onun bütün kötü yönlerini ortaya dökeceğim internette...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muhbircan, yamahamı euheuhe mağaza da amma sallamış (yada benim dünyadan haberim yok :p )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende kullandım başarılı bi motor ama arka frende kıç atıyo o olayı çözülürse başarılı motor... :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arvasi3, yok abi nereye alıyorum, paramı var :) yakında camiye gidip mendil açıcam, sonra da galeride soluğu alıcam :thumleft:

bence hepsinin plastiği aynı kötülükte, dandik ama neye göre :wiinkk: onuda düşünüp tartmak ve makinaların hakkını vermek lazım :king:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
ChatnoiR, bence Ercüment abinin aldığı motor çinlilerin içinde 5 numara valla avusturyadan bu yaz benim motor gelmezse bende alacam bitane onlardan kardeşim.ben endurosuz yapamam.dağlara çıkamazsam solarım yoksa
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arvasi3, abi sende motora doymadın, kaç olcak bununla??? :)
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
90
Skyteam satın alanlardan henüz şikayet eden yok, alan çok memnun gibi..Almak isteyen fakat kullananların yorumlarını bekleyen bir sürü kişi var..
:thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
userneym valla sky teamı banada bedava vermediler
motoru alacam diye adamlara göbekte atmadım
alımın teri ile kazandığımı verdim bütçem dahilinde param buna yetti ancak
skyteamı görmem için bursayada gelmeme gerek yok 'çünkü 1 ay önce bursa uludağ gezisi yaptık' aynısı oğlumda var devamlı gözümün önünde duruyor
senin kullandığın makidan da hemen yan komşum aldı
fakat şimdi çok pişman
ben makinayı medetmemdeki fikrim aynı fiatta aynı katagori içinde en iyi olarak skyteamı uygun gördüm. çok çok uzun senelerdir motor kullanıcısı olduğum için ,tabiki bende km geçtikçe artılarını ve eksilerini buraya yazacağım ama sadece senin gibi internette değil gerekirse ithalatçı ve satıcı firmaylada karşı karşıya gelipte görüşürüm olumsuz yönlerini eleştiririm ki hata olan yerleri düzeltsinler :cat:
ilk artısı satıcı bayilerin ve ithalatçı firmanın sattıkları mallarının arkalarında durmaları yani makinayı sattık ne yaparsan yap dememeleri :cat:
ikinci artısı yedek parça stokları . :cat:
-hasancım arka freni fazla sıktıysan hidrolik fren sistemindeki motorlar tabiki kıç atar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst