- Katılım
- 28 Kas 2005
- Mesajlar
- 32
abıcım bu motoru cıddı olarak almayı dusunuyorum formu tekrar bastan yenıden okudum yalnız hangı modelı almalıyım bır trlu karar veremedım kross lastık tıpımı yoksa sehırıcımı bırde ben sehırıcı ıcın dusunuyorum ne almalıyım cross tıp lastık sehır ıcınde sakıncalımı yazarsanız sevınırım