SJ4000 Aksiyon kamerası / MİKROFON JACK GİRİŞİ YAPILMASI.

Katılım
25 Ara 2013
Mesajlar
184
Merhabalar bayadır bu aksıyon kamera ısını arastırdım hatta burda AKSİYON KAMERASI PAYLASIM baslıgı var ama bu konu orada kaybolucagı için buraya yenı konu acıyorum.

Bildiğiniz üzere SJ4000 de Go Pro gibi mic jack girişi yok.Ama biraz araştırdım ve bi kaç kişi (hatta yabancı forumları okuduğumda birçok kişi) SJ4000 e alternatif mic girişi yapmışlar.Acaba bu işlemi kimler yapabilir ?

http://www.youtube.com/watch?v=N9MPZD5s30I

Buda kameraya monte edilen 3,5 mm jack yuvası,

http://www.ebay.it/itm/281265058797?redirect=mobile

Buradada bu işlemi gerçekleştirdikten sonra kaskın içine mic sistemiyle Go Pro gibi kullanılması

http://www.youtube.com/watch?v=8Hw9Af3fr8Q#t=638

Bu işlemi hangi kişiler yapabilir acaba ? E-bay dan istendiğinde 150 lira gibi bir fiyata gelen bu kamera bü sekilde motovlog yapmak için kullanılabılır bence.

Teşekkürkler.
 
Katılım
20 Şub 2014
Mesajlar
288
Bir ara bunu yapmaya yeltenmiştim. Ama kamera elimde kalır diye korktum ve bu işe hiç bulaşmadım.
 
Katılım
25 Ara 2013
Mesajlar
184
Ya aslında bu iş ile ilgilenen birini bulduktan sonra çok kolay bir işlem gibi duruyo,ama işte bu işle kim ilgilenir tam olarak onu bulamadım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:30 ----------

Yokmu ilgilenen bu konuyla ?
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
635
elektronikten anlıyorsan bozarsam yenisini alırım diyorsan video çok açık ve işlem çok kolay. ya da bir elektronikçiye gidip beraber yapabilirsiniz.
 
Katılım
20 Şub 2014
Mesajlar
288

aBma9R.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
16 Eki 2014
Mesajlar
335
su geçirmez kasaya koyduktan sonra mikrofonu nasıl dışarı çıkaracak onu anlamadım???
 
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
41
ÇÖZÜM!! USTA BULUNDU

Arkadaşlar Merhaba.Çözüm bulundu!!!
Konu açılalı baya olmuş ama ben yeni yapmaya karar verdim ve piyasayı yokladım tabiki hiç bi usta yanaşmöadı pek. Sonra benim eskiden tanıdık bi ustaya gittim.dedim kanka gel oturup yapak benim hatrım için okey dedi.oturduk yaptık delmesinden jackına lehimine kadar hepsini kendi yaptı.isterseniz foto/video/o kamera ile yapılmış ses denemeside ekleyebilirim. yakın zamanda youtube kanalımı da açıp bu kamera ile video çekmeye başlayacağım zaten.Ustaya gelirsek he buarada sizleri de unutmadım çünkü bende aramıştım usta ilk başşta belki yapan vardır diye. Dedim aga böle böyle yapan usta yok ve biz motorcular bunu istiyoz eğer yaparsan ve uygun bi fiyat söylersen yazıyım adresini gelsinler yap.Tamam yaparım dedi gülümseyerek :) buarada yaşı genç ve arkadaş canlısı zaten.Fiyatıda uygun aldığımı düşünüyorum 30 tlye mikrafon hariç hepsini yapacak.bu fiyatı verme sebebi gelen müşterinin çok olacağını düşündüğümü söyledim. o ustanında emek hakkını düşünürsek bence çok iyi fiyat.isteyen bana mesaj atar tel no'sunuda veririm burdan direk vermeme nedenım gecelerı rahatsız edilmesin diye. ADRES!!! Yazıcıoğlu iş hanı bilmeyen yoktur heralde.
Açık adres: Caferağa Mahallesi, Güneşli Bahçe Sok. No:41, 34710 Kadıköy/İstanbul -- Deniz Elektonik (bodrum kat) Bartu Usta. Giderseniz benden bi selam söyleyin :D merak ettikleriniz olursa yorum atın cevaplarım. Buarada mikrafonuda bi üst kattan yaka mikrafonu 5 10 tlye bulabilirsiniz bende ordan aldım. Tekeriniz düz bassın
 
Katılım
25 Tem 2017
Mesajlar
35
Arkadaşlar Merhaba.Çözüm bulundu!!!
Konu açılalı baya olmuş ama ben yeni yapmaya karar verdim ve piyasayı yokladım tabiki hiç bi usta yanaşmöadı pek. Sonra benim eskiden tanıdık bi ustaya gittim.dedim kanka gel oturup yapak benim hatrım için okey dedi.oturduk yaptık delmesinden jackına lehimine kadar hepsini kendi yaptı.isterseniz foto/video/o kamera ile yapılmış ses denemeside ekleyebilirim. yakın zamanda youtube kanalımı da açıp bu kamera ile video çekmeye başlayacağım zaten.Ustaya gelirsek he buarada sizleri de unutmadım çünkü bende aramıştım usta ilk başşta belki yapan vardır diye. Dedim aga böle böyle yapan usta yok ve biz motorcular bunu istiyoz eğer yaparsan ve uygun bi fiyat söylersen yazıyım adresini gelsinler yap.Tamam yaparım dedi gülümseyerek :) buarada yaşı genç ve arkadaş canlısı zaten.Fiyatıda uygun aldığımı düşünüyorum 30 tlye mikrafon hariç hepsini yapacak.bu fiyatı verme sebebi gelen müşterinin çok olacağını düşündüğümü söyledim. o ustanında emek hakkını düşünürsek bence çok iyi fiyat.isteyen bana mesaj atar tel no'sunuda veririm burdan direk vermeme nedenım gecelerı rahatsız edilmesin diye. ADRES!!! Yazıcıoğlu iş hanı bilmeyen yoktur heralde.
Açık adres: Caferağa Mahallesi, Güneşli Bahçe Sok. No:41, 34710 Kadıköy/İstanbul -- Deniz Elektonik (bodrum kat) Bartu Usta. Giderseniz benden bi selam söyleyin :D merak ettikleriniz olursa yorum atın cevaplarım. Buarada mikrafonuda bi üst kattan yaka mikrafonu 5 10 tlye bulabilirsiniz bende ordan aldım. Tekeriniz düz bassın
merhaba.acaba bu ustamız hala kameraya harici mikrofon takıyor mudur? Saygılar
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Madem hortlamış artık, biz de bir yorumla güncelleyelim.
Sj6 legend'a bakın.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
hiç vlog falan yapmasamda ses kask içinde daha iyi rüzgarsız net gelir videoya diye bende düşünüyorum
 
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
41
merhaba.acaba bu ustamız hala kameraya harici mikrofon takıyor mudur? Saygılar

hocam merhaba cevabı verilmiş gerçi ama ek olarak düzeltme yapmış olayım. Ben burda pek aktif olmasam da Khan Almasov youtube kanalımdan ve instadan bana ulaşanlara yardımcı oldum tel vs verdim ve yönlendirme yaptım. Bartu bi kaç tane yapmış benden sonra da bi tek enes diye bi arkadaşın dış hausing kabı fazla delinmişti onun dışında pek sıkıntı yaşanmadı hala tavsiye ediyorum. benim herangi bir kar amacım yok sadece yapmak isteyenlere yardımcı olmak maksadıyla yönlendirme yapıyorum. ayrıca sj4000 mikrafon takılmış halini ve kalitisini görmek için youtube kanalımı ziyaret edip videolardan bakabilirsiniz. Youtube : Khan Almasov saplıcakla kalın
 
Katılım
12 Ağu 2017
Mesajlar
349
hocam merhaba cevabı verilmiş gerçi ama ek olarak düzeltme yapmış olayım. Ben burda pek aktif olmasam da Khan Almasov youtube kanalımdan ve instadan bana ulaşanlara yardımcı oldum tel vs verdim ve yönlendirme yaptım. Bartu bi kaç tane yapmış benden sonra da bi tek enes diye bi arkadaşın dış hausing kabı fazla delinmişti onun dışında pek sıkıntı yaşanmadı hala tavsiye ediyorum. benim herangi bir kar amacım yok sadece yapmak isteyenlere yardımcı olmak maksadıyla yönlendirme yapıyorum. ayrıca sj4000 mikrafon takılmış halini ve kalitisini görmek için youtube kanalımı ziyaret edip videolardan bakabilirsiniz. Youtube : Khan Almasov saplıcakla kalın

Ben de yaptırtabilirim usta halen yapıyor ise. SD kart yuvasında da bi temassızlık var, yay kartı tutmuyor. Bu konuda da yardımcı olabilirse güzle olur.
 
Katılım
18 Eki 2017
Mesajlar
339
hocam merhaba cevabı verilmiş gerçi ama ek olarak düzeltme yapmış olayım. Ben burda pek aktif olmasam da Khan Almasov youtube kanalımdan ve instadan bana ulaşanlara yardımcı oldum tel vs verdim ve yönlendirme yaptım. Bartu bi kaç tane yapmış benden sonra da bi tek enes diye bi arkadaşın dış hausing kabı fazla delinmişti onun dışında pek sıkıntı yaşanmadı hala tavsiye ediyorum. benim herangi bir kar amacım yok sadece yapmak isteyenlere yardımcı olmak maksadıyla yönlendirme yapıyorum. ayrıca sj4000 mikrafon takılmış halini ve kalitisini görmek için youtube kanalımı ziyaret edip videolardan bakabilirsiniz. Youtube : Khan Almasov saplıcakla kalın

Hausing’i de onlar mı deliyor ?
Su alma sorunu varmı yağmurda ne de olsa kameranın yanında ve hausing de delik oluyor (ne önlemler alabiliriz su girmesin diye) ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst