Sizlerin Bilgilerine ihtiyacım var Şimdiden Teşekkürler

Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
3
Merhaba Arkadaşlar Ben Önümüzdeki Hafta İçinde Bi motor almayı düşünüyorum.. 5 milyar Bütcem Var Ben Hyosung gt250r Diye plan yaptım kendi kafamda ancak Sizlerden Gelecek Her türlü Bilgiyi değerlendirmek istiyorum Bana yardımcı olursanız çok sevinirim..(henüz vitesli motor tecrübem yok) :)::unsure::
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
İlk önce yoksa ehliyetini al...Sonrada yoksa koruma ekipmanlarını al.Daha sonrasında'da 125cc lik yada 150cc lik bir motosiklet alman kafi diye düşünüyorum.:cat:
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
cbr 125 de bakabilirsin bence hem daha ekonomik olur hem de yeni başladığın için güvenli olur,bütçen ucu ucuna yetiyorsa kasma bence hyo alıcam diye ,ayrıca gt 250 başlangıç için biraz fazla gibi ,başkaları ne der bilmiyorum ama nisbeten daha hafif ve güçsüz bi motorla başlasan daha iyi olur galiba.
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
3
verdiğiniz Bilgileri dikkate alıcağımdan emin olabilrsiniz Ama Ben Öğrenme Konusunda Pek zorluk çekiceğimi düşünmüyorum Yeniliklere açık bi insanım :) ayrıca Boyum 1.70 kilom 65 hyo yu kaldırabilirmi bünyem bu konuda da sizden bilgi bekliyorum Saygılar.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Boyun 1.70 ise GTR 250R parmak uclarında dengelemen gerekecek bu da sana
bayağı zorluk çıkaracaktır acemi olduğun için tecrüben olsa sorun olmazdı.
Bence cbr 125,cbf 150 veya ybr 125 ile hem boy sorunu yaşamazsın hemde
daha ağır büyük motora geçiş yaparken zorluk çemkezsin.Elindeki parayla hem
motorunu alır hemde full korumalı kıyafet ile güvenli motor kullanırsın.Ehliyet de şart tabiii unutmadan.
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
3
Boyun 1.70 ise GTR 250R parmak uclarında dengelemen gerekecek bu da sana
bayağı zorluk çıkaracaktır acemi olduğun için tecrüben olsa sorun olmazdı.
Bence cbr 125,cbf 150 veya ybr 125 ile hem boy sorunu yaşamazsın hemde
daha ağır büyük motora geçiş yaparken zorluk çemkezsin.Elindeki parayla hem
motorunu alır hemde full korumalı kıyafet ile güvenli motor kullanırsın.Ehliyet de şart tabiii unutmadan.

Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim arkadşım Dikkate alıcam söylediklerini..
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
115
bende motora 250r da başladım, boyum 179, kilom 78. önceden sadece uzun yol bisiklet tecrübem vardı, ufak tefek aksaklıklar dışında pek bir sorunla karşılaşmadım motorda.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Ehliyet ve Aksesuarlarınızı tamamladıysanız tercih sizin, başlangıç motoru için düşük cc, hem deneyim kazanmak hem sürüşünüzü geliştirmek için iyi bir seçim olabilir, ancak ben 1 kere alacağım kafaya koydum bu hyo'yu diyorsanız aksesuar ve ehliyetten sonra binin üstüne bir kaç deneme sürüşü yapın derim, zor veya kolay gelmesi durumu o zaman ortaya çıkar,

Küçükken Tanrıya Hep Dua Ederdim Bana Bi Bisiklet Versin Diye.. Daha Sonra Tanrının Çalışma Stilinin Bu olmadığını Anladım ve Kendime Bir Bisiklet Çaldım.. Şimdi Tanrıya Dua Ediyorum Hergece Beni AFFETSİN Diye. ScarFace AlCapone diyor imzada, bisikleti çalmış adam, bu hoş değil
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
GT250R tavsiyemdir fakat ehliyetin yoksa hiç acele etme ehliyetini al sonrasında başıına binbirçeşit bela gelir ALLAH korusun yırtamazsında yani evrakların tam olsun sonra ne istiyosan al

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:26 ----------

İlk önce yoksa ehliyetini al...Sonrada yoksa koruma ekipmanlarını al.Daha sonrasında'da 125cc lik yada 150cc lik bir motosiklet alman kafi diye düşünüyorum.:cat:

+999..... :cat::cat::cat:

cc ye katıılmııyorum ama gerisi çok önemli
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
Önce ehliyet, koruma eklipmanları sonra motor hyosung olur benim de ilk motorum kendine güvenirsen birde hyosun kullanabileceğin bir tanıdık falan varsa bir dene belki zor gelebilir
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Boyum 1.70 kilom 68 söylediğin motoru değil ama granajı olmayan modelini kullandım. Vitesli tecrübem var ve kendi motorum BMW F650, buna rağmen ilk kullanımda kontrol zorluğu çektim. Bunun sebebi enduro motorun rahatlığına alışmış olmam olabilir ama senin gibi henüz vitesli tecrübesi olmayan biri için büyük risk. Ve gördüğüm kadarıyla yaş olarak genç olman nedeniyle (motosiklet seçiminden de belli olduğu üzere :) ) alacağın motoru 50-60 km hızlarla kullanacağını zannetmiyorum. Ayrıca geçenlerde 600 RR Movistar kullandım, yolda seyir halinde hiç problem yok ama gel gelelim manevralarda, ufacık hata, debriyajı kaçırmak gibi (ki bu sen ilk başta en çok karşılaşacağın sıkıntılardan bir tanesi) ters bir şeyler olmasına neden olabilir.

Bütün bu yazdıklarıma karşılık biz ne dersek diyelim GT 250 R senin gönlüne girmiş bir kere :) onu çıkaramayız. Ama senden ricam korumasız ve ehliyetsiz binme.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
19 Mar 2010
Mesajlar
145
Biraz ark.veya akrabalarından vitesli moto eğitimi al. Direk bu motosikletlere binmeye kalkarsan tehlikeli olabilir.S&T kanuni al hem Hysoungtan daha ucuz. Asıl güzel yanı enjeksiyonlu tasarruflu makina. Benzinin durumu ortada.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
256
Bak kardeşim öncelikli olarak abi tavsiyesi racing makina başlangıç makinesi olmaz. %100 bir yerlere patlarsın. Uzun uzadıya anlatmıyacağım çünkü bugün 5. tavsiyem olacak. Az araştır. Al bi esas başlangıç motoru ilk kazanı hem sağlıklı şekilde hemde daha az maliyetli şekilde yap. İleride dua edeceksin.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
deathan çok haklı.başlangıç için 5 milyara iyinin en iyisini alırsın bi de ben 6 sende boyunca crypton kullandım sizce bmw f 650 gs geçecemde
kullanabilirmiyim??tşkkürler
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
52
Başlangıç için daha hafif kg ve cc li olan bir motor tavsiye ederim. Zevkine uyar mı bilmem ama Derbi Terra 125 e bir bak derim. 117 kg ağırlığı var
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
256
deathan çok haklı.başlangıç için 5 milyara iyinin en iyisini alırsın bi de ben 6 sende boyunca crypton kullandım sizce bmw f 650 gs geçecemde
kullanabilirmiyim??tşkkürler

yeterli deneyimin var tabiki kullanabilirsin ama BMW servislerinden çok şikayet gelmişti. Bir araştır istersen. Almak sorun değil sonrası asıl önemli konu.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
yeterli deneyimin var tabiki kullanabilirsin ama BMW servislerinden çok şikayet gelmişti. Bir araştır istersen. Almak sorun değil sonrası asıl önemli konu.

çok haklısın ben ilerisndinde gersinide düşündüm..bmw 650 gs y iben 2yıl boyunca gece gündüz araştırmıştım..hem sahipleriyle hemde yetkili servislerinde de yüzyüze gittim sordum..tmm parça sıkıntısı var ama motor enduro diye her gün dağa taşa vurmam..o motor sürekli bakım isteyen motor..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst