sizleri unutmadık unutturmayacağız ASLA

Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
evet arkadaşlar bu videoyu yayınlama sebebim özellikle fuara denk getirdimki herkesin ibret almasını daha dikkatli olmasını ve ölen arkadaşlarımızı birkez daha hatırlamaktır lütfen kimse kızmasın ölen arkadaşlarımızı tekrardan acılarımızı yaşattım diye unutmayınki onları unutmamız tekrardan izlememizden tekrardan hatırlamamızdan daha kötü değildir mekanınız cennet olsun her motora binerken her defasında tekerleğimiz dönerken sizleri unutmadığımız ve unutturmıyacağımız bilinsinRUHLARINIZ ŞAD OLSUN :salut::salut::rendeer::rendeer:http://www.izlesene.com/video/amator-olen-motorcu-kardeslerimiz-arkadaslarimizin-resiml/274592
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
70
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bide video görseydik
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
içim karardı yaaa.çok kötü oldum..inş bir daha böyle videolar hazırlamayız.paylaşım için teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ruhları şad olsun gerçekten mekanları cennet olsun
bizlerede ibret olsun :(
unutmak yada unutulmak ikiside hayatta yaşamak istemediğim şeyler
herne kadar ölen arkadaşları tanımasammda üzüldüm

yakınlarına allah sabır versin
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
tuğçeçim bence görevimiz:cat: arkadaşım içinin karamasına gerek yok bence onları unutmamız yada üstlerinin küllenmesi bizim içimizin kararmasından daha kötü olamaz evet erdinç kardeşim hepimize ibret olsun ve onları unutmayalım hiç bir zaman
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
262
Akşam akşam üzülmemek için video ya bakmıyorum.. ama onlar hep bizim aramızdalar istesekte unutamayız...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
70
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum video linki orda bi sorunmu varki göremiyosun


len ufaklık siteye yeniden üye olduk diye ,hemen çömez muamelesimi yapıyon hayırdır dostum felann,ben mesaj yazdığımda o link yoktu,neyse video güzelmiş emeğinize sağlık:p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
aahhhh ahhhhhhhhhhhhh

en son mersin'de hakan'ı kaybettik. yaklaşık 1 ay oldu.
yeniden bir makina almaya niyetlendiğim sırada olan bu olayda ailemin tepkisi daha da arttı :(

şöyle bir düşünüyorum da; motosikletçi her arkadaşıma gelen tepkiler hemen hemen aynı... ama ilginç olan şey, ölüm oranının bu kadar yüksek olduğu bu oyun(!)da neden oynamak isteyen bu kadar ÇOK çocuk var?

Galiba özgürlük tutkusu bu olsa gerek... alıp başını gitmek bir başına ama yüreğinde ve beyninde sevdiklerinle!

her motorcunun bir hayali vardır ( en azından benim tanıdıklarımın öyle) motosikleti gerçekten çok seven ve beni motosikletimden kıskanmayacak bir eş ( mümkünse bir bayan olsun) ve onunla birlikte bir dünya turu...

bizler bu oyunun gönüllü oyuncularıyız, ve belki de hayata tutkunluğumuzu sınamayı seviyoruz kim bilir?

ama bir gerçek var ki bence o değişmez, değiştirilemez. bu tek olan gerçek şu ki; hiç kimse aşkı yaratmaz, aşk her şeyi yaratmaya güç verendir....

motosiklet aşkı da, özgürlük halkasını parmağımıza geçirmeye çalıştığımız bir özgürlük türküsüdür....

YÜREKÇEKALIN!!!...
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooooooooofffffffff offfffffff nedenirki Allah rahmet eylesin toprakları bol olsun :salut:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
arkadaşlar umarım bu videoyla kimseyi üzmemişimdir hatam varsa af ola
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Ellerine sağlık Burak abi :pale:
Tekrardan ruhları şad olsun, mekanları cennet olsun inşallah :pale: Allah Rahmet Eylesin :pale:
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
burak çok güzel olmuşş saollasın onlar hep kalbimizde allah rahmet eylesin ailelerine sabır versin mekanları cennet olsun inşallah RUHLARINIZ ŞAD OLSUN :pale::pal
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
13
herkese ilgi gösrenlere teşekkürler

kardesım bogle bır seyı gostermen cok ıyı oldu benım acımdan ınsan korkuyo ve boglelıkle o gaz koluna daha nazık davranmamız gerktıgını anlıyorum hayata 1 kere gelıyoruz butun zevkler bızım ıcın kımsenın basına bır sey gelmesın motocu arkadaslarım benden bır tavsıye korkalımkı hayatta kalalım kokmayan cogu arkadaslarımın hepsını kaybettım ııyı aksamlar.senıde tebrık edıyorum ıyı bır konuya deyımıssın.
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
kardesım bogle bır seyı gostermen cok ıyı oldu benım acımdan ınsan korkuyo ve boglelıkle o gaz koluna daha nazık davranmamız gerktıgını anlıyorum hayata 1 kere gelıyoruz butun zevkler bızım ıcın kımsenın basına bır sey gelmesın motocu arkadaslarım benden bır tavsıye korkalımkı hayatta kalalım kokmayan cogu arkadaslarımın hepsını kaybettım ııyı aksamlar.senıde tebrık edıyorum ıyı bır konuya deyımıssın.

ya nedemek herman abi bence bu hepimizin üstlenmesi gereken bi görev :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst