- Katılım
- 17 Eki 2007
- Mesajlar
- 1,006
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar bu videoyu yayınlama sebebim özellikle fuara denk getirdimki herkesin ibret almasını daha dikkatli olmasını ve ölen arkadaşlarımızı birkez daha hatırlamaktır lütfen kimse kızmasın ölen arkadaşlarımızı tekrardan acılarımızı yaşattım diye unutmayınki onları unutmamız tekrardan izlememizden tekrardan hatırlamamızdan daha kötü değildir mekanınız cennet olsun her motora binerken her defasında tekerleğimiz dönerken sizleri unutmadığımız ve unutturmıyacağımız bilinsinRUHLARINIZ ŞAD OLSUN :salut::salut::rendeer::rendeer:http://www.izlesene.com/video/amator-olen-motorcu-kardeslerimiz-arkadaslarimizin-resiml/274592
Son düzenleme: