- Katılım
- 15 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,381
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Senin oğlun ölse ağlamaz mısın?k1200lt' Alıntı:ölüm
ölümdür ağlamaya ne gerek var...
hoca musti senin babanın oğlumu bi itfatla bi bişeyler :silent:xxxxx' Alıntı:pek bişey anlamadım bende ama olsun musti açmışsa iyi açmıştır:mrgreen:
ensonda ne yazıyo size söylim mi:queen:
itfatla:silent: bi bişeyler:silent:RAPTOR666' Alıntı:hoca musti senin babanın oğlumu bi itfatla bi bişeyler :silent:
:queen: :queen: :queen:xxxxx' Alıntı:itfatla:silent: bi bişeyler:silent:
yazdığından bişey anlamadım ama sen yazmışsan iyi yazmışsındır:mrgreen: :queen: :queen: :queen: