- Katılım
- 11 Tem 2007
- Mesajlar
- 545
- Konu Yazar
- #1
Gecenlerde bir arkadasin dikkatini çekmesiyle farkettim ellerim motor kullanirken gunesten aynen fotografta goruldugu gibi iki katlı otobüs gibi olmus durumda! Hatta bazı arkadaslar motorla çok geziyorum ve ellerimin boyle "garip bir şekilde" yanmasından dolayı bana "çomar" demeye bile basladilar :cherry:
YAz gunu eldiven takmaya pek sıcak bakmiyorum ama asıl merak ettigim sizinde elleriniz bu şekilde yarı zenci/yarı beyazmi arkadaşlar? Yoksa bana özel garip birseymi bu!! :silent:

YAz gunu eldiven takmaya pek sıcak bakmiyorum ama asıl merak ettigim sizinde elleriniz bu şekilde yarı zenci/yarı beyazmi arkadaşlar? Yoksa bana özel garip birseymi bu!! :silent:
