Sizinde Elleriniz Böyle Çomar Gibimi!

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
545
Gecenlerde bir arkadasin dikkatini çekmesiyle farkettim ellerim motor kullanirken gunesten aynen fotografta goruldugu gibi iki katlı otobüs gibi olmus durumda! Hatta bazı arkadaslar motorla çok geziyorum ve ellerimin boyle "garip bir şekilde" yanmasından dolayı bana "çomar" demeye bile basladilar :cherry:

YAz gunu eldiven takmaya pek sıcak bakmiyorum ama asıl merak ettigim sizinde elleriniz bu şekilde yarı zenci/yarı beyazmi arkadaşlar? Yoksa bana özel garip birseymi bu!! :silent:


 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
cvp evet :D
bu arada eL resmini bari kücüLt abi biraz
korku fiLmi gibi yaa hehhe
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
7
yaz kış korumalı eldiven takılması taraftarıyım bilmiyorum canım kıymetli hele ellerim onlarda çok kıymetli :)
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
topicin konu dışı olması fikrindeyim... :p

ne kadar narin ellerin var öyle annem senin :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Şiddetle öneririm eldiven takmanı. Ben takmadığım zaman elim hemen nasırlaşıyor ve çok sinir bozucu bir durum. Yine yaşadığım tecrübeden dolayı eldivenin çok faydasını gördüm. Allah korusun eldivensiz olsaydım güzel ve narin ellerim norveç balıkçılarının ellerinden daha beter olacaktı ve norveç formüllü Neutrogena bile kurtaramicaktı beni... :p:cherry:
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
Sıcak gördüğünde oluyor.. sandalet giyersek ayaklarımız da olur :)) yazın eldiven takmak sıktığına göre.. katlanacağız.. :rendeer:

cvp evet :D
bu arada eL resmini bari kücüLt abi biraz
korku fiLmi gibi yaa hehhe

:cherry::cherry:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
545
topicin konu dışı olması fikrindeyim... :p

ne kadar narin ellerin var öyle annem senin :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

Aaaa çok narindir ellerim hiç laf soyletmem :cherry: :p

Şiddetle öneririm eldiven takmanı. Ben takmadığım zaman elim hemen nasırlaşıyor ve çok sinir bozucu bir durum. Yine yaşadığım tecrübeden dolayı eldivenin çok faydasını gördüm. Allah korusun eldivensiz olsaydım güzel ve narin ellerim norveç balıkçılarının ellerinden daha beter olacaktı ve norveç formüllü Neutrogena bile kurtaramicaktı beni... :p:cherry:

Norveç formüllü Neutrogena evt kesinlikle denemekte fayda var bildigim kadariyla özel ve pahalı bir kremdi sanirim bu marka. Ama çok iyi korudugunu biliyorum :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
Ellerin ölee olana kadar nasıl beledin senn yaaa :cyclopsan
mümkünatı yok kimse güneşin altında böle yanacak şekilde durduramaz beni
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu foto hepimize ders olsun :cherry:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Eldiven takmak ele çarpan öcük böcüklerden de koruyor eli, nasırlaşmayı da engelliyor, elin çabuk yorulmasını engelliyor uzun yolda ve gazı daha iyi kavramayı sağlıyor. Allah korusun bir kaza durumunda da günlük hayatta en çok kullandığımız ellerimizi yara berelerden korumuş oluruz .

Çomarlık mevzuuna gelince, isim çok güzel yakışmış valla, pati renkleri genelde daha açık olur ama kısmet :p
Haftasonu yol arkadaşımın da bileği yanmıştı. Yazlık eldiven takıp montunu da giydiği için arada kalan ve genelde saat takıldığı için yanmayan kısımda bilezik şeklinde kalın 2 yanık vardı :cherry: isim yakıştırmalarınızı bekliyorum :queen:
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
320
2gün önce denize gittim boş yolda bastım 100 120 suratima ve ellerime yapışmayan böcük kalmadı yarısıda ağzıma girdi kaskı açtığım için :):)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben doğuştan zenciyim adamım en fazla kömür gibi olurum..:mrgreen:

o elde neyin nesi indir şunu kafamıza vuracakmış gibi ne o öyle..:p
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
bende fazla kullanırsam ellerim belli bi süre sonra çatlamaya başlıyor bir sızlıyor o çatlaklar uyuz oluyorum


sana geçmiş olsun incedende olsa bi eldiven tak
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Yazın bile eldiven takarım.
Bizim buralarda amele yanığı diyorlar buna :p
Maşallah sağlam kıllısın ama :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst