- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar 40 bin Km Yol tecrübem var 10 Bin km Si Uzun yol..Şöforlüğüdür.
600cc Artık 1999 Model masraflarından binemez oldum 10 Dk Dursun normel şehir içinde hareret yapıp stop ediyor çok masraflı..
Fiyat aralıgı 20 bin Civarı olur 2004 Model ve üzeri Temiz bir r1 Yüksek ses performansı Ve görüntüye sahip olsun temiz olsun Motoru alma amacım..
Sürekli yol yapmıyorum
Sadece Sesi ve görüntüsünü sevdiiğinm için alıyorum
150Km Hızı geçmem yolda bu motorla..
Hızı hiç sevmiyorum önemli olan benim için konfor ses görüntü..2.Ciside çok seri hızlanması iyi olur.
Sizce uygun mu ? 2008 e Kadar alırım..
Ama fiyatlar biraz daha beklemeliyim kurban bayramında binmek istiyorum..
Önümüz deki bahar sezonu girerken de zarar etmiyecek şekilde satmak istiyorum kış girerken tekrar..
Hava şartları burada kışın sadece bu sezon 1 ay don sezonu yaşadık diğer günler tam ideal dir..
Yani mart-nisan gibi satarım eylül gibi tekrar alırım bilgi verirmisiniz şuan alınır mı sizce
Birde hararet sorunu var mı oluyor mu ?
r6 ya göre fren dir hızlanma ses vs Buna göre nasıl bir araç
edit 1999 r6 idi yorumlarınızı bekliyorum
600cc Artık 1999 Model masraflarından binemez oldum 10 Dk Dursun normel şehir içinde hareret yapıp stop ediyor çok masraflı..
Fiyat aralıgı 20 bin Civarı olur 2004 Model ve üzeri Temiz bir r1 Yüksek ses performansı Ve görüntüye sahip olsun temiz olsun Motoru alma amacım..
Sürekli yol yapmıyorum
Sadece Sesi ve görüntüsünü sevdiiğinm için alıyorum
150Km Hızı geçmem yolda bu motorla..
Hızı hiç sevmiyorum önemli olan benim için konfor ses görüntü..2.Ciside çok seri hızlanması iyi olur.
Sizce uygun mu ? 2008 e Kadar alırım..
Ama fiyatlar biraz daha beklemeliyim kurban bayramında binmek istiyorum..
Önümüz deki bahar sezonu girerken de zarar etmiyecek şekilde satmak istiyorum kış girerken tekrar..
Hava şartları burada kışın sadece bu sezon 1 ay don sezonu yaşadık diğer günler tam ideal dir..
Yani mart-nisan gibi satarım eylül gibi tekrar alırım bilgi verirmisiniz şuan alınır mı sizce
Birde hararet sorunu var mı oluyor mu ?
r6 ya göre fren dir hızlanma ses vs Buna göre nasıl bir araç
edit 1999 r6 idi yorumlarınızı bekliyorum