- Konu Yazar
- #1
Cbf 150 aldım 2. el 2010 model.. Şaka maka motorla 2014 kasımın sonundan beri epey km yaptım 6.000 küsür.. tabi garaja gir çık aralara gir çık oraya parket vb derken grenaj (krenaj karenaj) cahilliğime verin hangisi doğru bilmiyorum, çizildi benmi çok pimpirikliyim bilemiyorum çevremdekilere soruyorum abi normal birşey yok okadar olur boşa masraf yapma felan diyorlar ama ben o çizikleri felan gördükçe rahatsız oluyorum. Yarım yapabilirsem konuya fotoğraf eklerim. sizce o parçaları yenilesem bir sorun olurmu??